- 18 kwi 25 /
- ISS Facility Services Sp. z o.o.
ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie procesu przygotowania samochodów poolowych do wydania:
- Weryfikacja stanu technicznego i wizualnego zgodnie z formularzem.
- Zlecanie mycia i czyszczenia pojazdów.
- Koordynacja przeglądów/napraw w serwisach, badań technicznych, wymiany opon.
- Uzupełnianie braków wyposażenia (karty paliwowe, apteczki, etc.).
- Tankowanie/ładowanie w razie potrzeby.
- Awaryjne uruchamianie aut z rozładowanym akumulatorem.
- Nadzór i koordynacja ładowania samochodów elektrycznych w biurze.
- Wydawanie i odbieranie samochodów od użytkowników.
- Monitorowanie rozliczenia pracowników (leavers + osoby, które nie zwróciły części wyposażenia samochodu po jego wymianie).
- Przyjmowanie i zwracanie samochodów do firmy leasingowej i dealerów.
- Przyjmowanie i zwracanie samochodów testowych.
- Współprowadzenie ewidencji pojazdów w bazie danych.
- Prowadzenie korespondencji związanej z wykroczeniami (mandaty).
- Prowadzenie korespondencji via MobilityPoland:
- Zgłoszenia współmałżonków.
- Wyjazdy zagraniczne.
- Postępowania mandatowe.
- Serwis in-house.
- Znajomość branży motoryzacyjnej i podstawowych procedur związanych z eksploatacją pojazdów (serwis, naprawy, przeglądy).
- Gotowość do pracy w systemie zadaniowym, obejmującym zarówno pracę biurową, jak i działania w terenie (przeglądy aut, wydania, odbiory).
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów.
- Komunikatywny poziom j. angielskiego.
- Samodzielność i odpowiedzialność, dokładność i skrupulatność przy monitorowaniu dokumentacji i danych.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania flotą, logistyki lub administracji – min. 1 rok.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) oraz systemów ewidencji flotowej (np. Carmen – mile widziane).
- Pracę w zróżnicowanym zespole, w którym są osoby o różnym wieku, różnej płci i z niepełnosprawnościami.
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę.
- Wdrożenie stanowiskowe.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie.
- Przyjazne i pomocne środowisko pracy.
- Zdobycie doświadczenia i rozwój w strukturach światowego dostawcy usług FM.
Podobne ogłoszenia:
Młodszy asystent
19 kwi 2025
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Biskupiec
. przeprowadzanie wstępnego obchodu, uczestniczenie w obchodzie chorych przez ordynatora, referowanie stanu zdrowia chorych powierzonych jego opiece oraz notowanie podczas obchodu zaleceń ordynatora/ koordynatora, 2. staranne badanie pacjenta oraz prowadzenie...
Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu
19 kwi 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Tarnowskie Góry
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy,...
Asystent biura i rekrutacji
19 kwi 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Bytom
posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność,...
Komentarze