• 31 sty 25
  • /
  • InterKadra Sp. z o.o.
Interkadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 18-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
Asystent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ADM/0123/WAW
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • wsparcie w tworzeniu prezentacji,
  • rozliczanie podróży służbowych,
  • zamawianie biletów lotniczych oraz rezerwowanie miejsc noclegowych,
  • tworzenie treści w mediach społecznościowych.
Oczekujemy:
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie (min. C1),
  • min. 3-letniego doświadczenia w administrowaniu firmowymi kontami w mediach społecznościowych,
  • dobrej znajomości pakietu Office/PPT.
Mamy do zaoferowania:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • pracę w systemie hybrydowym,
  • atrakcyjną stawkę miesięczną.
Zainteresowanych prosimy o dopisanie w aplikacjach następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowyhc (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Podobne ogłoszenia:

Asystent ds. Administracji w Dziale Sprzedaży i Dystrybucji

  • 22 lut 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Warszawa

Przygotowywanie raportów z akcji promocyjnych oraz tworzenie na ich podstawie komunikacji wewnętrznej. Tworzenie i ujednolicanie prezentacji biznesowych w programie PowerPoint. Wsparcie działań marketingowych i trade marketingowych. Kompletowanie i...

Asystentka biurowa / Asystent biurowy

  • 21 lut 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Warszawa

Zarządzanie terminarzem spotkań Zarządu, dbałość o sprawną organizację czasu pracy kluczowych osób w firmie. Organizacja spotkań biznesowych zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych – przyczynisz się do kreowania pozytywnego wizerunku firmy. Efektywne...

Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

  • 20 lut 2025

  • LUX MED Sp. z o.o.

  • Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie...