- 17 sty 25 /
- InterKadra Sp. z o.o.
- wsparcie w tworzeniu prezentacji,
- rozliczanie podróży służbowych,
- zamawianie biletów lotniczych oraz rezerwowanie miejsc noclegowych,
- tworzenie treści w mediach społecznościowych.
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie (min. C1),
- min. 3-letniego doświadczenia w administrowaniu firmowymi kontami w mediach społecznościowych,
- dobrej znajomości pakietu Office/PPT.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- pracę w systemie hybrydowym,
- atrakcyjną stawkę miesięczną.
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka biura
17 sty 2025
Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Sękocin Stary
Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych Obsługa systemów wewnętrznych Wsparcie...
Administrative Assistant in Operational Planning Division
14 sty 2025
Staff Partners
Warszawa, Śródmieście
Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing...
Pracownik ds. jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej i obsługi sekretariatu
10 sty 2025
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami...
Komentarze