• 08 sty 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Asystent ds. administracji
Miejsce pracy: Duszniki
Numer: StPr/25/0005
OBOWIĄZKI:
- obsługa dokumentacji firmy,- prowadzenie kalendarza firmowego,- obsługa korespondencji firmowej,- redagowanie prostych pism,- wprowadzanie danych do systemu,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: umiejętność dobrej organizacji pracy
Uprawnienia: samodzielność
Uprawnienia: mile widziane prawo jazdy kat.B
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera (znajomość Microsoft Word, Excel)


Wymagania inne:

ZAKRES OBOWIĄZKÓW STAŻYSTY:- obsługa dokumentacji firmy,- prowadzenie kalendarza firmowego,- obsługa korespondencji firmowej,- redagowanie prostych pism,- wprowadzanie danych do systemu,

Miejsce pracy:

Duszniki


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

  • 09 sty 2025

  • Medicover Sp. z o.o.

  • Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją , dyskrecję , skrupulatność i dokładność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków, umiejętność współdziałania w zespole współpracowników wykonujących podobne zadania umiejętność...

Asystent do spraw księgowości

  • 08 sty 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

  • Ostrów Mazowiecka

Segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe,...

Asystent / Asystentka Biura

  • 08 sty 2025

  • Staff Partners

  • Warszawa, Wola

Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze...