• 22 lut 25
  • /
  • Klient portalu Praca.pl

Ogłoszenie numer: 9497287, z dnia 2025-02-22

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. Administracji w Dziale Sprzedaży i Dystrybucji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie raportów z akcji promocyjnych oraz tworzenie na ich podstawie komunikacji wewnętrznej.
  • Tworzenie i ujednolicanie prezentacji biznesowych w programie PowerPoint.
  • Wsparcie działań marketingowych i trade marketingowych.
  • Kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego rozliczania faktur.
  • Wprowadzanie zapotrzebowań współpracujących zespołów do systemu oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
  • Przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej dotyczącej aktywności prowadzonych przez pracowników działu sprzedaży i akcji centralnych.
  • Archiwizacja dokumentów działu.
  • Asystowanie przy spotkaniach służbowych.
  • Koordynacja spraw związanych z wyjazdami służbowymi (rezerwacja hoteli, transport).
  • Nadzór nad realizacją umów zleceń, darowizn i faktur.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza PowerPoint, Excel i Word.
  • Swoboda w komunikacji w języku angielskim.
  • Zdolności organizacyjne.
  • Odpowiedzialność, skrupulatność i dokładność w działaniu.
  • Umiejętność pracy z dokumentami i raportami.
  • Umiejętność budowania relacji i wsłuchiwania się w potrzeby współpracowników.

Oferujemy

  • Umowę o pracę.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Kartę Multisport.
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego.
  • Paczki świąteczne dla dzieci.
  • Dodatkowy dzień wolny.
  • Program emerytalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystentka biurowa / Asystent biurowy

  • 21 lut 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Warszawa

Zarządzanie terminarzem spotkań Zarządu, dbałość o sprawną organizację czasu pracy kluczowych osób w firmie. Organizacja spotkań biznesowych zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych – przyczynisz się do kreowania pozytywnego wizerunku firmy. Efektywne...

Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

  • 20 lut 2025

  • LUX MED Sp. z o.o.

  • Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie...

Asystent / Asystentka ds. administracji i księgowości

  • 14 lut 2025

  • HRA AGENCY

  • Warszawa, Wola

Szukasz pracy, która pozwoli Ci się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności? Jeśli jesteś osobą skrupulatną, dobrze zorganizowaną i chcesz rozwijać się w obszarze księgowości, to właśnie Ciebie szukamy! Twoje zadania: Wprowadzanie przelewów...