- 29 sty 25 /
- Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria
Biuro: Izabelin-Dziekanówek
Ul. Modlińska 1, 05-092 Łomianki
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego,
- Bogaty pakiet socjalny – opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do urlopu, fundusz oszczędnościowy, kartę MultiSport, karta lunchowa,
- Szkolenia branżowe, możliwość rozwoju zawodowego,
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, w przyjaznym zespole.
- Zarządzanie procesem serwisowym, w tym aktualizacja bazy danych oraz obsługa systemów związanych z serwisem.
- Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących postępu i terminowości zleceń serwisowych.
- Planowanie harmonogramów prac serwisowych i przeglądów.
- Pomoc w przygotowywaniu ofert na komponenty i usługi serwisowe.
- Dbanie o przestrzeganie polityki bezpieczeństwa i standardów firmy.
- Przestrzeganie istniejących procedur działania.
- Wykształcenie techniczne, preferowane kierunki: mechanika i budowa maszyn, energetyka.
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w administracji, serwisie lub obsłudze klienta.
- Mile widziana znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość budowy maszyn i obsługi klienta.
- Umiejętność pracy w zespole oraz budowania relacji.
- Biegłość w obsłudze komputerowych programów technicznych oraz Office 365.
- Gotowość do ciągłego rozwoju zawodowego.
- Zdolność do pracy pod presją.
- Dostępność, dokładność, rzetelność, punktualność, sumienność.
Podobne ogłoszenia:
Office Assistant / Office Worker
30 sty 2025
Tycoon Polska Sp. zo.o.
Warszawa, ul. Cybernetyki 10, room 4069
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and...
Asystent ds. administracyjnych
24 sty 2025
InterKadra Sp. z o.o.
Warszawa
Do Twoich obowiązków będzie należało: wsparcie w tworzeniu prezentacji, rozliczanie podróży służbowych, zamawianie biletów lotniczych oraz rezerwowanie miejsc noclegowych, tworzenie treści w mediach społecznościowych. Oczekujemy : bardzo dobrej...
Asystent / Asystentka ds. Zarządzania Centrum Handlowym
24 sty 2025
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
Głogów, „Galeria Glogowia“
Do Twoich obowiązków będzie należało: Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi:...
Komentarze