- 14 lip 25 /
- Bico Group Sp. z o.o.
- Zarządzanie korespondencją i dokumentacją wewnętrzną oraz zewnętrzną.
- Administracja zespołem inżyniera kontraktu: tworzenie raportów, zestawień, harmonogramów.
- Nadzorowanie terminów obiegu dokumentacji między stronami kontraktu.
- Kooperacja z wykonawcami, inwestorem i administracją publiczną.
- Zarządzanie flotą pojazdów (rejestracja, przeglądy, dokumentacja).
- Obsługa spraw ubezpieczeniowych (komunikacyjne, wadia, OC).
- Wyższe wykształcenie (preferowane: administracja, zarządzanie, budownictwo).
- Doświadczenie w obsłudze flot pojazdów lub w branży ubezpieczeniowej jako atut.
- Biegłość w pracy z dokumentacją techniczną i urzędową.
- Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość branży budowlanej.
- Znajomość MS Office, Zoom, Dropbox, Teams.
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, sumienność.
- Otwartość na naukę i przejmowanie nowych zadań.
- Gotowość do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.
- Możliwości rozwoju.
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołowe.
- Udział w projektach o znaczeniu regionalnym i krajowym.
- Nowoczesne narzędzia pracy.
- Umowa o pracę na pełny etat.
Podobne ogłoszenia:
Executive Assistant
17 lip 2025
ISS Facility Services Sp. z o.o.
Łódź
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements,...
Asystent / Asystentka biura / ds. administracyjnych
13 lip 2025
VOLTAGE GROUP POLSKA
Warszawa
Opis stanowiska Realizacja bieżących zadań administracyjno-organizacyjnych w biurze Obsługa dokumentów (drukowanie, skanowanie, podpisy, dostarczanie) Wsparcie w komunikacji z kandydatami na stanowiska techniczne (np. elektromonterzy) Umawianie spotkań, kontakt...
Asystent ds. administracyjnych
13 lip 2025
Fugo Group Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Modularna 11a
Opis stanowiska: Zarządzanie dokumentacją (umowy, faktury, dokumenty magazynowe) Obsługa korespondencji z interesariuszami w dwóch językach Organizacja codziennych operacji biurowych: spotkania, materiały, dokumentacja, zlecenia Przygotowywanie raportów...
Komentarze