• 14 kwi 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Kaczki Średnie
Numer: StPr/25/0253
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie rejestru i ewidencji młodzieży korzystajacej z posiłków w szkole oraz uczestniczących w zajęciach praktycznych z gastronomii, prowadzenie kartotek magazynowych, sprawdzanie faktur i rachunków z połączeniem dokumentów MP magazyn gospodarczy, rozliczanie inwentury mazazynu przemysłowego i gospodarczego przygotowywanie dokumentacji do sporządzenia przelewu, nadzorowanie obiegu dokumentów związanych ze stanowiskiem , zapewniając odpowienią archiwizację oraz obieg zgodny z przepisami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse lub rachunkowość


Wymagania inne:

obsługa komputera i urządzen biurowych

Miejsce pracy:

Kaczki Średnie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Podobne ogłoszenia:

Asystent do spraw księgowości

  • 10 maj 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

  • Zamość

Kontrola dokumentów pod względem merytorycznym i finansowym,dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami,księgowanie wyciągów bankowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Asystent do spraw księgowości

  • 10 maj 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim

  • Borownica

pomoc przy przygotowaniu sprzwpodzańfinansowychpod względem formalnym i rachunkowym, wprowadzanie danych do systemu księgowego i obsługiwanie urządzeń biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wymagania inne:

Asystent do spraw księgowości

  • 10 maj 2025

  • Miejski Urząd Pracy w Lublinie

  • Lublin

Zakres zadań wg programu stażu.Godziny odbywania stażu: 07:00-15:00.Staż finansowany ze środków FP. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Termin rozpoczęcia stażu zostanie ustalony po zakończeniu rekrutacji....