• 29 kwi 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0300
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów księgowych. Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji rozliczeniowych i sprawozdań. Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, raportów kasowych, transakcji zakupu środków trwałych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa klienta
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: pracowitość, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie z konfliktami, samodzielność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Podobne ogłoszenia:

Asystent do spraw księgowości

  • 29 kwi 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Kole

  • Uniejów

... Wymagania inne:

Asystent rodziny

  • 29 kwi 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

  • Poznań

- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną i dzieckiem (wspieranie, informowanie, motywowanie, pomaganie)- wspieranie kobiet w ciąży i ich rodzin- podejmowanie działań interwencyjnych- prowadzenie dokumentacji pracy z rodziną- prowadzenie konsultacji z...

Asystent handlowca

  • 29 kwi 2025

  • Gdański Urząd Pracy

  • Gdańsk

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami ze Skandynawii i innych krajów europejskich. Omawianie z klientami projektów nowych wyrobów i ich wdrożeń. Archiwizowanie prowadzonych tematów. Współdziałanie z działami wewnątrz firmy. Praca...