• 28 maj 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Będzin
Numer: StPr/25/0629
OBOWIĄZKI:
Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Zapoznanie z obowiązkiem stosowania procedury RODO i AML, wybrane zagadnienia z zakresu płac AGA Streamsoft. Sporządzanie i wysyłka deklaracji rozliczeniowych ZUS. Weryfikacja dokumentacji zewnętrznej pod względem formalnym. Obsługa poczty korespondencja zewnętrzna biura. Wprowadzanie dokumentów księgowych do KPiR. Automatyzacja pracy księgowego SALDEOSmart. Wystawianie dokumentów sprzedaży Comarch Optima. Pomoc w przygotowaniu rozliczeń miesięcznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera Word, Excel


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Będzin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka ds. biurowych

  • 06 cze 2025

  • Mosty Katowice Sp. z o.o.

  • Katowice

Obsługa korespondencji: Odbieranie, sortowanie, rozsyłanie korespondencji, zarówno pocztą tradycyjną, jak i elektroniczną. Organizacja spotkań: Umawianie spotkań, przygotowywanie agendy, notatek, prezentacji, organizacja przestrzeni spotkań. Obsługa...

Asystent / Asystentka Biura

  • 06 cze 2025

  • Coloplast Business Centre Sp z o.o.

  • Szczecin

O zespole: Nasz zespół People & Culture jest odpowiedzialny za kompleksowe wsparcie pracowników i biznesu w Szczecińskim oddziale Coloplast Business Centre w obszarach takich jak: rekrutacja, zarządzanie talentami, wsparcie administracyjne, employer branding,...

Asystent / Asystentka ds. Zleceń i Projektów Graficznych

  • 06 cze 2025

  • Lava Group S.C

  • Warszawa, Ursynów

Wprowadzanie i zatwierdzanie zleceń w Logerze i Raksie Przygotowywanie grafik i wizualizacji w Corel lub Canva Kontakt z dostawcami i działem magazynu w celu realizacji produkcji Obsługa procesu wysyłki i kontrola dokumentacji Utrzymywanie porządku...