• 10 kwi 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Żukowo
Numer: StPr/25/0314
OBOWIĄZKI:
wprowadzanie podstawowych danych do dokumentow ksiegowo- placowych wystawianie fakturarchiwizacja dokumetówpomoc w przygotowaniu sprawozdań finansowych obsługa poczty tradycyjnej oraz e-mailowej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: znajomość MS Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Żukowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 375 do 6 109 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Podobne ogłoszenia:

Office Assistant / Recepcjonista

  • 16 kwi 2025

  • ISS Facility Services Sp. z o.o.

  • Katowice, Śródmieście

Zakres działań: Organizowanie pracy recepcji, w tym: Zarządzanie korespondencją e-mail Przyjmowanie przesyłek przychodzących Przygotowanie poczty i korespondencji wychodzącej Nadawanie i odbieranie przesyłek kurierskich Wydawanie kart parkingowych pracownikom...

Asystent rodziny

  • 16 kwi 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

  • Piaseczno

Realizacja zadań wynikających z Projektu unijnego "Razem Silniejsi- Mosty Rodzin i Pokoleń w Gminie Piaseczno realizowany ze środków Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego...

Asystent / asystentka w dziale handlowym

  • 16 kwi 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

  • Mikołów

Zakłady Mechaniczne "WIROMET Spółka Akcyjna w Mikołowie poszukują kandydatów na stanowisko: Asystent / Asystentka w dziale handlowymDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie :- Przygotowywanie ofert handlowych oraz innych...