• 30 wrz 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/25/1082
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie sprawozdań pod względem formalnym i rachunkowym, wystawianie faktur, wprowadzanie danych do systemu księgowego, segregacja i archiwizacja dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne


Wymagania inne:

1. Umiejętność korzystania z programów komputerowych.2. Umiejętnośc korzystania z programów księgowych.3. Umiejętność przetwarzanie danych.

Miejsce pracy:

Kartuzy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Podobne ogłoszenia:

Office Assistant

  • 29 paź 2025

  • BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

  • Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących Zarządzanie firmową skrzynką mailową (Office) Organizacja i rozliczanie delegacji służbowych Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i...

Asystent / Asystentka ds. Kadr

  • 29 paź 2025

  • BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

  • Warszawa

Twoje obowiązki: wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia) oraz rozliczenia związane z umowami cywilnoprawnymi ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny) wprowadzanie i...

Asystent / Asystentka ds. Projektu Unijnego

  • 29 paź 2025

  • ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.

  • Zielona Góra

Opis stanowiska: Ocena formalna i merytoryczna dokumentów aplikacyjnych składanych przez uczestników projektu Przygotowywanie ostatecznych list osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz list rezerwowych Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do...