• 16 sty 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Jawornik Polski
Numer: StPr/24/1129
OBOWIĄZKI:
dokonywanie rozliczeń form opodatkowania: zasady ogólne, podatek liniowy, karta podatkowa, ryczałt od przychodow ewidencjonowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, wykonywanie dekretacji dokumentów, sporządzanie zestawień finasowych na podstawie zapisów księgowych, sporządzanie i analiza bilansu, sporządzanie-przy użyciu programów finasowo-księgowych i arkuszy kalkulacyjnych-raportów, zestawień oraz wypełnianie formularzy na podstawie informacji pochodzących z ksiąg rachunkowych, prowadzenie ewidencji dodatkowych na cele sporządzania deklaracji urzędowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, przygotowywanie i rozliczanie dotacji unijnych-przygotowywanie tabeli przychodów i kosztów, sporządzanie deklaracji podatkowych PIT, CIT, VAT, wprowadzanie danych do rejestru VAT, sporządzanie deklaracji JPK VAT, prowadzenie pełnej rachunkowości stowarzyszeń oraz fundacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, zarządzanie bazą danych swoich klientów poprzez orogramowanie, archiwizowanie dokumentów dostarczonych przez klientów, obsługa klienta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

dodatkowe umiejętności: analityczne zdolności numeryczne, skrupulatność, podstawy wiedzy w zakresie rachunkowości i księgowości,wymagane doswiadczenie na stanowisku biurowym min. 1 rok,wmagane uprawnienia: kurs księgowości, kurs kadry,

Miejsce pracy:

Jawornik Polski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka - Wsparcie w zespole Procesów Rozwojowych Łańcucha Dostaw

  • 17 sty 2025

  • Lotte Wedel Sp. z o.o.

  • Warszawa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Wsparcie w zakresie realizacji programu motywacyjnego dla pracowników produkcyjnych: zarządzanie bazą wniosków doceniających, przygotowywanie kwartalnych podsumowań​...

Asystent prawny/staż

  • 16 sty 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

  • Chrzanów

sporządzanie projektów pism procesowych, prowadzenie sekretariatu, sporządzanie projektów umów, zapewnienie kontaktu z klientami, analiza akt prowadzonych spraw, badania stanu ksiąg wieczystych, przygotowywanie wezwań do zapłaty, wniosków nieprocesowych,...

Asystent ds. reintegracji społecznej

  • 16 sty 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Piszu

  • Biała Piska

Wsparcie w procesie reintegracji, praca z beneficjentami, organizacja działań wspierających, koordynacja współpracy międzyinstytucjonalnej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Pakiet MS Office Wymagania inne: