• 27 wrz 24
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/24/1881
OBOWIĄZKI:
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju i pod względem formalno-rachunkowym. Przygotowanie dokumentów dozapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych. Uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami.. Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów. Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących. Przygotowanie korespondencji z kontrahentami. Staż w Nowym Sączu w godz. 7.00-17.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne


Wymagania inne:

pożądana znajomość zasad księgowości

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Podobne ogłoszenia:

Asystent zarządu

  • 22 paź 2024

  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

  • Kraków

obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, sporządzanie poleceń i zarządzeń zarządu firmy, wymiar czasu pracy : 160 h/ miesiąc, miejsce wykonywania pracy : Kraków, ul. Grunwaldzka oraz możliwość delegacji krajowych i zagranicznych Wymagania...

Asystent do spraw księgowości

  • 22 paź 2024

  • Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

  • Lublin

Wprowadzanie danych do systemu księgowego, naliczanie podatków, kontakt z klientem Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: doświadczenie zawodowe 6 miesięcy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6) Wymagania inne:

Asystent prawny

  • 22 paź 2024

  • Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

  • Polkowice

Sporządzanie projektów aktów notarialnychObsługa klientów kancelariiWykonywanie prac biurowychProwadzenie i organizacja pracy sekretariatuWspomaganie pracy kancelarii notarialnejCzynności poza kancelarią, dojazd do klienta (szpitale, hospicja, DPS) Wymagania...