• 23 lis 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Międzyrzec Podlaski
Numer: StPr/25/1896
OBOWIĄZKI:
sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami urzędami i bankami, wypełnianie formularzy podatkowych, i sporządzanie zestawień finansowych, archiwizowanie dowodów księgowych, obsługa urządzeń biurowych, organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony p.pożgodziny pracy: 8:00-16:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne

Miejsce pracy:

Międzyrzec Podlaski


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka Klubu Fitness

  • 15 gru 2025

  • Medicover Fitness & Gym

  • Radom, Andrzeja Struga 73

Forma zatrudnienia: B2B (kontrakt gospodarczy) Wymagane doświadczenie : Obsługa klienta Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb, 3/4 etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym...

Asystent / Asystentka Managera

  • 15 gru 2025

  • JustGYM

  • Dąbrowa Górnicza

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy (B2B - konieczna własna działalność) Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! ​ Tryb pracy: ¾ etatu ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i...

Asystent sędziego

  • 15 gru 2025

  • Sąd Rejonowy w Elblągu

  • Elbląg

Prezes Sądu Rejonowego w Elblągu ogłasza konkurs na 2 wolne stanowiska asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym w Elblągu w wymiarze pełnego etatu oraz 1 w wymiarze 0,75 etatu.Nabór do 29.12.2025 r.Więcej informacji na temat naboru oraz dokumenty do pobrania...