• 28 paź 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Pieszyce
Numer: StPr/25/0409
OBOWIĄZKI:
gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem chronologii i rodzaju, archiwizowanie dowodów ksiegowych, redagowanie pism, sporządzanie dokumentów monitorujących, prowadzenie korespondecji z kontrahentami, urzędami i bankami w sprawach księgowych, sprawdzanie dowodów ksiegowych pod wzgledem formalno - rachunkowym i wyjaśnianie błędów, ewidencjonowanie zadekretowanych dowodów księgowych w systemie finansowo - księgowym
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne
Uprawnienia: Obsługa komputera w stopniu podstawowym


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Pieszyce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie

Podobne ogłoszenia:

Office Assistant

  • 29 paź 2025

  • BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

  • Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących Zarządzanie firmową skrzynką mailową (Office) Organizacja i rozliczanie delegacji służbowych Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i...

Asystent / Asystentka ds. Kadr

  • 29 paź 2025

  • BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

  • Warszawa

Twoje obowiązki: wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia) oraz rozliczenia związane z umowami cywilnoprawnymi ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny) wprowadzanie i...

Asystent / Asystentka ds. Projektu Unijnego

  • 29 paź 2025

  • ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.

  • Zielona Góra

Opis stanowiska: Ocena formalna i merytoryczna dokumentów aplikacyjnych składanych przez uczestników projektu Przygotowywanie ostatecznych list osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz list rezerwowych Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do...