- 26 kwi 25 /
- Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Język: francuski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: umiejętność czytania dokumentacji technicznej
Uprawnienia: samodzielność
Uprawnienia: wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: komunikatywność
Wymagania inne:
Pracodawca oferuje; zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie, zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku Europejskim, partnerska atmosfera pracy w zespole profesjonalistów, gwarantujemy pakiet szkoleń adaptacyjnych oraz niezbędne narzędzia do realizacji wyznaczonych celów. Wymagania;, mile widziana znajomość programów ORGADATA, Alicad, MB-CAD.Zakres obowiązków: weryfikacja otrzymanych ofert i zapytań, przygotowywanie kalkulacji pod dokumentację przetargową i projektową, współpraca z działem projektowym, dbanie o wizerunek firmy prowadzenie aktywnej i konsekwentnej polityki sprzedaży.
Morawica
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
(wynagrodzenie do ustalenia)
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Podobne ogłoszenia:
Młodszy asystent/asystent/starszy asystent
09 maj 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Wałbrzych
Nazdór nad zgodnością i tworzenie dokumentacji zgodnie z aktualnymi przepisami prawa opracowywanie danych statystycznych, prowadzenie sprawozdawczości z działalności RCKIK oraz przesyłanie jej do Instytutu Hematologii, Transfuzjologii, Narodowego Centrum Krwi...
Asystent / Asystentka z językiem niemieckim (k/m)
09 maj 2025
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
Głogów, „Galeria Glogowia“
Zakres obowiązków Kontakty z najemcami, klientami, technikami oraz zewnętrznymi firmami współpracującymi z centrum. Zarządzanie umowami oraz wykonanie zadań administracyjnych, takich jak przygotowanie raportów i weryfikacja faktur. Współpraca z innymi...
Asystent / Asystentka
09 maj 2025
Klient portalu Praca.pl
Głogów
Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wsparcie innych działów firmy,...
Komentarze