• 20 lut 25
  • /
  • Gdański Urząd Pracy
Gdański Urząd Pracy
Asystent do spraw kadr
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/1088
OBOWIĄZKI:
STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP1. Wdrożenie w codzienne zadania księgowe, w tym w procesy związane ze sprawdzaniem, wdrożenie w codzienne zadania działu kadr i płac - w tym procesy zatrudnienia, 2. Aktualizacja danych osobowych pracowników,3. Kontrola rejestracji czasu pracy pracowników,4. Generowanie haseł / kont użytkowników w systemach,5. Kompletowanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych,6. Bieżące wsparcie potrzeb działu kadr.Staż od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8-16.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, mile widziana znajomość języka angielskiego (poz. B1). Praca przy monitorze ekranowym.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Podobne ogłoszenia:

Asystent ds. wsparcia Zarządu

  • 12 mar 2025

  • Supernova Sp. K.

  • Gdańsk

Opis stanowiska Obsługa teleinformatyczna biura; Przygotowywanie faktur i innych dokumentów; Zarządzanie korespondencją i kalendarzem Zarządu; Koordynowanie spotkań i podróży służbowych; Wsparcie operacyjne i administracyjne dla Zarządu; Reprezentowanie...

Asystent sędziego

  • 12 mar 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

  • Elbląg

Prezes Sądu Rejonowego w Elblągu ogłasza konkurs na 8 wolnych stanowisk asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym w Elblągu w wymiarze pełnego etatuNabór do 28.03.2025 r.Więcej informacji na temat naboru oraz dokumenty do pobrania dostępne są na stronie...

Asystent do spraw dotacji grantowych oze

  • 12 mar 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

  • Piekary Śląskie

Administracyjno-biurowa, opracowanie dokumentacji technicznej, obsługa klienta w zakresie realizaji programów grantowcyh OZE, inwentaryzacja budynków pod świadectwa energetyczne. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: PRAWO...