• 28 kwi 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Asystent do spraw kadr
Miejsce pracy: Sławacinek Nowy
Numer: StPr/25/0629
OBOWIĄZKI:
wsparcie działu kadr w bieżących zadaniach administracyjnych, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia), przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem lub rozwiązaniem, ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień, wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych, wsparcie przy raportach kadrowych, kontakt z instytucjami (ZUS, PIP, US), dbanie o zgodność z przepisami prawa pracy(godz. pracy 7:00-15:00, 8:00-16:00)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe, znajomość podstawowych przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale kadr lub HR

Miejsce pracy:

Sławacinek Nowy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej

Podobne ogłoszenia:

Młodszy asystent/asystent/starszy asystent

  • 09 maj 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

  • Wałbrzych

Nazdór nad zgodnością i tworzenie dokumentacji zgodnie z aktualnymi przepisami prawa opracowywanie danych statystycznych, prowadzenie sprawozdawczości z działalności RCKIK oraz przesyłanie jej do Instytutu Hematologii, Transfuzjologii, Narodowego Centrum Krwi...

Asystent / Asystentka z językiem niemieckim (k/m)

  • 09 maj 2025

  • ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

  • Głogów, „Galeria Glogowia“

Zakres obowiązków Kontakty z najemcami, klientami, technikami oraz zewnętrznymi firmami współpracującymi z centrum. Zarządzanie umowami oraz wykonanie zadań administracyjnych, takich jak przygotowanie raportów i weryfikacja faktur. Współpraca z innymi...

Asystent / Asystentka

  • 09 maj 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Głogów

Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wsparcie innych działów firmy,...