• 20 kwi 25
  • /
  • Klient portalu Praca.pl

Ogłoszenie numer: 9721426, z dnia 2025-04-20

Klient portalu Praca.pl

Asystent biurowy / Asystentka biurowa

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Powitanie i obsługa klientów oraz gości biura.
  • Przygotowywanie i przechowywanie dokumentacji biurowej oraz recepcyjnej.
  • Organizowanie poczty i zarządzanie jej dystrybucją.
  • Obsługa telefoniczna, mailowa oraz dbanie o sprawny przepływ informacji.
  • Wsparcie pracowników w codziennych zadaniach biurowych.
  • Zarządzanie systemem kart dostępu oraz rezerwacjami sal konferencyjnych.
  • Obsługa urządzeń biurowych i dbanie o zapasy materiałów biurowych.
  • Koordynacja działań z działami IT, HR oraz technicznymi.
  • Organizacja spotkań biznesowych, cateringu oraz wydarzeń firmowych.
  • Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego.

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
  • Biegła obsługa komputera i programów MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
  • Skrupulatność i organizacja pracy, szczególnie przy dokumentacji i rezerwacjach.
  • Profesjonalizm, uprzejmość i komunikatywność.
  • Wysoka kultura osobista, proaktywność i umiejętność pracy pod presją.
  • Orzeczenie o niepełnosprawności – mile widziane.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00.
  • Stabilne zatrudnienie i wszystkie niezbędne narzędzia pracy.
  • Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.
  • Darmowe konsultacje z zakresu psychologii, prawa, finansów, ekonomii i spraw pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent rodziny

  • 10 maj 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

  • Poznań

- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną i dzieckiem (wspieranie, informowanie, motywowanie, pomaganie)- wspieranie kobiet w ciąży i ich rodzin- podejmowanie działań interwencyjnych- prowadzenie dokumentacji pracy z rodziną- prowadzenie konsultacji z...

Asystent do spraw księgowości

  • 10 maj 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

  • Lidzbark Warmiński

Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów księgowych. Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji rozliczeniowych i sprawozdań. Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, raportów kasowych, transakcji zakupu...

Asystent do spraw księgowości

  • 10 maj 2025

  • Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

  • Dobre Miasto

Wsparcie działu księgowości, docelowo księgowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości