- 20 kwi 25 /
- Klient portalu Praca.pl
Ogłoszenie numer: 9721426, z dnia 2025-04-20
Klient portalu Praca.pl
Asystent biurowy / Asystentka biurowa
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Powitanie i obsługa klientów oraz gości biura.
- Przygotowywanie i przechowywanie dokumentacji biurowej oraz recepcyjnej.
- Organizowanie poczty i zarządzanie jej dystrybucją.
- Obsługa telefoniczna, mailowa oraz dbanie o sprawny przepływ informacji.
- Wsparcie pracowników w codziennych zadaniach biurowych.
- Zarządzanie systemem kart dostępu oraz rezerwacjami sal konferencyjnych.
- Obsługa urządzeń biurowych i dbanie o zapasy materiałów biurowych.
- Koordynacja działań z działami IT, HR oraz technicznymi.
- Organizacja spotkań biznesowych, cateringu oraz wydarzeń firmowych.
- Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
- Biegła obsługa komputera i programów MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
- Skrupulatność i organizacja pracy, szczególnie przy dokumentacji i rezerwacjach.
- Profesjonalizm, uprzejmość i komunikatywność.
- Wysoka kultura osobista, proaktywność i umiejętność pracy pod presją.
- Orzeczenie o niepełnosprawności – mile widziane.
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00.
- Stabilne zatrudnienie i wszystkie niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.
- Darmowe konsultacje z zakresu psychologii, prawa, finansów, ekonomii i spraw pracowniczych.
Podobne ogłoszenia:
Asystent rodziny
10 maj 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Poznań
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną i dzieckiem (wspieranie, informowanie, motywowanie, pomaganie)- wspieranie kobiet w ciąży i ich rodzin- podejmowanie działań interwencyjnych- prowadzenie dokumentacji pracy z rodziną- prowadzenie konsultacji z...
Asystent do spraw księgowości
10 maj 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Lidzbark Warmiński
Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów księgowych. Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji rozliczeniowych i sprawozdań. Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, raportów kasowych, transakcji zakupu...
Asystent do spraw księgowości
10 maj 2025
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Dobre Miasto
Wsparcie działu księgowości, docelowo księgowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości
Komentarze