• 13 kwi 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Asystent biura (praca dla pomorzan)
Miejsce pracy: Gdynia
Numer: StPr/25/0535
OBOWIĄZKI:
dbanie o atmosferę, wizerunek firmy; prowadzenie korespondencji; rejestr umów, obiegu dokumentów i nadzór nad nimi; wsparcie administracyjne biura i pracowników- wszystkie sfery jego funkcjonowania; zaopatrzenie biura w artykuły biurowe,czystości, spożywcze, chemiczne itp.; organizacja podróży służbowych, wydarzeń ogólnofirmowych, imprez firmowych; wsparcie pracowników z innych działów w ich pracy; zastępowanie współpracowników swojego działu w niektórych obowiązkach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gdynia


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Podobne ogłoszenia:

Asystent do spraw księgowości

  • 10 maj 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

  • Zamość

Kontrola dokumentów pod względem merytorycznym i finansowym,dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami,księgowanie wyciągów bankowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Asystent do spraw księgowości

  • 10 maj 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim

  • Borownica

pomoc przy przygotowaniu sprzwpodzańfinansowychpod względem formalnym i rachunkowym, wprowadzanie danych do systemu księgowego i obsługiwanie urządzeń biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wymagania inne:

Asystent do spraw księgowości

  • 10 maj 2025

  • Miejski Urząd Pracy w Lublinie

  • Lublin

Zakres zadań wg programu stażu.Godziny odbywania stażu: 07:00-15:00.Staż finansowany ze środków FP. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Termin rozpoczęcia stażu zostanie ustalony po zakończeniu rekrutacji....