- 27 kwi 25 /
- Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.
Asystent Biura Handlowego
Miejsce pracy: Wiosenna 2, 41-253 Czeladź
Oferujemy:
- Umowy o pracę
- Możliwość rozwoju w liderującej firmie z branży maszyn budowlanych
- Laptop, telefon komórkowy
- Premia roczna
- Pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa
- Benefity: wczasy pod gruszą, Multisport, wsparcie w kryzysowych sytuacjach
- Integracyjne spotkania i szkolenia
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie umów sprzedaży i wynajmu zgodnie z procedurami.
- Nadzór nad rezerwacją i fakturowaniem maszyn.
- Współpraca z przedstawicielami handlowymi.
- Współpraca z Działem Marketingu i koordynacja akcji sprzedażowych oraz wydarzeń regionalnych.
- Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej, przestrzeganie procedur.
- Monitorowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych i dostarczanie informacji o postępowaniach.
- Koordynacja spraw administracyjnych biura regionalnego.
Wymagania:
- Min. wykształcenie średnie.
- Min. 2 lata doświadczenia w dziale sprzedaży.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Znajomość języka angielskiego.
- Dobra znajomość pakietu Office.
- Zaangażowanie i entuzjazm w pracy.
Podobne ogłoszenia:
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
03 maj 2025
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych oraz wysyłanie dokumentacji. Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami Klientów, aktualizacja danych w systemie...
Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
30 kwi 2025
Dorado.pl sp. z o.o.
Kraków
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji...
Komentarze