- 13 wrz 25 /
- Klient portalu Praca.pl
Ogłoszenie numer: 10212632, z dnia 2025-09-13
Klient portalu Praca.pl
Asystent / Asystentka
Miejsce pracy: Konin
Opis stanowiska
- kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu i firmami zewnętrznymi,
- obsługa zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, faktury, dokumentacja),
- zarządzanie umowami,
- współpraca z innymi działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach promocyjnych,
- praca w elastycznym grafiku (ok. 2 soboty w miesiącu, z odbiorem wolnego w tygodniu).
Wymagania
- wykształcenie ekonomiczne,
- mile widziane doświadczenie w administracji lub na stanowisku asystenckim,
- umiejętność komunikacji i negocjacji,
- bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie,
- dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
- dobra znajomość MS Office (Excel, Word),
- gotowość do wdrożenia w centrali firmy w Niemczech.
Oferujemy
- Możliwość udziału w ciekawych projektach i wydarzeniach branżowych,
- Wdrożenie onboardingowe i możliwości rozwoju,
- Pracę w innowacyjnej, inspirującej siedzibie,
- Wsparcie rodzinnego, dynamicznego zespołu z możliwością szybkiego podejmowania decyzji,
- Premie oraz benefity zdrowotne,
- Program poleceń pracowniczych.
Podobne ogłoszenia:
Asystent nauczyciela przedszkola
12 wrz 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Augustów
pomoc w opiece nad dziećmi,pomoc w prowadzeniu zajęć,pomoc w dbaniu o porządek w przedszkolu,pomoc w wydawaniu posiłków Wymagania inne:
Asystent do spraw księgowości
12 wrz 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej
Będziaki
wprowadzanie danych do systemu księgowego, segregacja i archiwizacja dokumentów, wystawianie faktur Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Asystent zarządu
12 wrz 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Julianów
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: dowolne Uprawnienia: odporność na stres Uprawnienia: funkcjonowanie pod presją czasu Uprawnienia: umiejętność komunikacji telefonicznej Uprawnienia: obsługa...
Komentarze