• 17 lip 25
  • /
  • Klient portalu Praca.pl

Ogłoszenie numer: 10039237, z dnia 2025-07-17

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Organizacja pracy biura oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych
  • Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach i koordynacja spotkań
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi i dbanie o obieg dokumentów
  • Organizacja podróży służbowych i wydarzeń firmowych
  • Udział w projektach oraz tworzenie raportów i zestawień

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy biurowej lub administracyjnej
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane administracyjne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
  • Bardzo dobra obsługa MS Office, w tym Outlook i Excel
  • Umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista i dobra organizacja pracy

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności
  • Ubezpieczenie grupowe oraz karta sportowa
  • Możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka zarządu

  • 16 lip 2025

  • MDM-DRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

  • Poznań

Opis stanowiska: organizowanie pracy biura dbałość o sprawny obieg informacji i dokumentów współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie sprawnego funkcjonowania biura organizacja spotkań i wydarzeń firmowych organizacja i koordynacja wyjazdów służbowych...

Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

  • 15 lip 2025

  • Poczta Polska S.A.

  • Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa, jednostka organizacyjna: Sekretariat Prezesa Zarządu Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna Twoje zadania: wsparcie i organizacja pracy Prezesa Zarządu prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu kompleksowa...

Asystent / Asystentka Dyrektora

  • 14 lip 2025

  • Transgourmet Polska

  • Poznań

Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe...