• 09 lip 25
  • /
  • MDM-DRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • organizowanie pracy biura
  • dbałość o sprawny obieg informacji i dokumentów
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie sprawnego funkcjonowania biura
  • organizacja spotkań i wydarzeń firmowych
  • organizacja i koordynacja wyjazdów służbowych Prezesa Spółki
  • wspieranie Prezesa Spółki w codziennych obowiązkach (umawianie spotkań, zarządzanie korespondencją itp.)
  • uczestnictwo w spotkaniach
  • bezpośrednia współpraca z Zarządem Spółki i managementem
  • wsparcie w rekrutacji pracowników administracyjnych (nadzór nad ogłoszeniami, umawianie spotkań)
  • przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby Prezesa Spółki
  • udział w projektach wspierających codzienne działania Spółki
  • dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
  • wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne lub pokrewne)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • biegłość w pakiecie MS Office (szczególnie Outlook, Excel, PowerPoint), lekkość w redagowaniu profesjonalnej korespondencji
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i dyskrecja
  • umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace w drukarni o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem rozwojowym
  • możliwość rozwoju
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • pakiet sportowo- rekreacyjny
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania.

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka Zarządu

  • 09 lip 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Warszawa

Kompleksowa obsługa sekretariatu Zarządu, w tym weryfikacja i przygotowanie dokumentów Tworzenie pism, raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu Zarządzanie kalendarzami i organizacja spotkań Nadzór nad korespondencją oraz zapewnienie sprawnego przepływu...

Asystent / Asystentka ds. Administracji

  • 09 lip 2025

  • Bico Group Sp. z o.o.

  • Warszawa, Targówek

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją. Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi. Zarządzanie flotą samochodową i...

Specjalista ds. Obsługi Zarządu

  • 08 lip 2025

  • LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

  • Warszawa

Obowiązki na stanowisku: Bieżąca obsługa Sekretariatu Zarządu Spółki w tym weryfikacja dokumentów przekazywanych do Zarządu Spółki. Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów (pism, raportów, prezentacji, itp.) na potrzeby Zarządu Spółki. Bieżąca...