- 13 mar 25 /
- Primost Południe Sp. z o.o.
P R I M O S T POŁUDNIE Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie (ul. Odkrywkowa 91, 42-504 Będzin), prężnie rozwijająca się w branży drogowo-mostowej spółka zatrudni:
- wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych
- kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy)
- obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego,
- zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów
- prowadzenie korespondencji biura (pisma wychodzące i przychodzące)
- przygotowywanie i opracowanie pism
- przygotowywanie raportów
- zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami
- umawianie spotkań
- działania promocyjne w spółce (prowadzenie profilu Spółki w mediach społecznościowych)
- tworzenie grafiki (reklama firmy)
- załatwianie spraw bieżących, zamawianie artykułów biurowych
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura Zarządu
- inne zadania zlecone przez Zarząd
- wykształcenie wyższe
- wiedza o administracji i zarządzaniu
- doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
- umiejętność analitycznego myślenia
- sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- kreatywność
- wysoka kultura osobista
- dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy
- umiejętność ustalania priorytetów oraz samodzielności działania
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- umiejętność nawiązywania dobrych relacji
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin)
- prawo jazdy kat. B
- ogólna wiedza z zakresu budownictwa
- ukończone studia na kierunku Budownictwo
- znajomość Prawa Budowlanego
- znajomość języka ukraińskiego/ rosyjskiego
- znajomość procedur legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców
- doświadczenie w pracy z programem CRM, ERP
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy
- udział w ciekawych przedsięwzięciach
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
- dofinansowanie szkoleń i kursów odpowiednich do stanowiska
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka Zarządu
13 mar 2025
Klient portalu Praca.pl
Gdańsk
Zapewnienie płynnego przepływu dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej do Zarządu. Organizacyjne wsparcie działalności Zarządu. Współpraca z innymi działami i pracownikami firmy. Skanowanie, generowanie, katalogowanie i archiwizacja dokumentów. Prowadzenie...
Asystent / Asystentka Zarządu
12 mar 2025
LIBRUS
Katowice
Opis stanowiska: Utrzymanie estetyki i funkcjonalności pomieszczeń wspólnych. Obsługa ekspresów do kawy i dbanie o firmowe kwiaty. Planowanie i organizacja zakupów oraz napraw. Współpraca z administracją budynku. Prowadzenie kalendarza zarządu i rezerwacja...
Asystentka zarządu
12 mar 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Iława
Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych, Zarządzanie dokumentacją firmową, Organizowanie spotkań, Przygotowywanie raportów, prezentacji i zestawień.Współpraca z działami firmy oraz zewnętrznymi kontrahentami. Nadzór...
Komentarze