• 13 mar 25
  • /
  • Klient portalu Praca.pl

Ogłoszenie numer: 9541438, z dnia 2025-03-13

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie płynnego przepływu dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej do Zarządu.
  • Organizacyjne wsparcie działalności Zarządu.
  • Współpraca z innymi działami i pracownikami firmy.
  • Skanowanie, generowanie, katalogowanie i archiwizacja dokumentów.
  • Prowadzenie rejestru umów.
  • Kontakty z kancelariami notarialnymi.
  • Przygotowanie i rejestrowanie pełnomocnictw.
  • Obsługa bieżących spraw administracyjnych biura Zarządu.

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub z obiegiem dokumentów elektronicznych.
  • Rzetelność, dokładność, sumienność.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Preferowane wykształcenie z zakresu administracji.
  • Znajomość kodeksu spółek handlowych i prawa cywilnego jako atut.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, kursy językowe.
  • Program poleceń pracowniczych.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Biuro w dogodnej lokalizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka Zarządu

  • 12 mar 2025

  • LIBRUS

  • Katowice

Opis stanowiska: Utrzymanie estetyki i funkcjonalności pomieszczeń wspólnych. Obsługa ekspresów do kawy i dbanie o firmowe kwiaty. Planowanie i organizacja zakupów oraz napraw. Współpraca z administracją budynku. Prowadzenie kalendarza zarządu i rezerwacja...

Asystentka zarządu

  • 12 mar 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

  • Iława

Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych, Zarządzanie dokumentacją firmową, Organizowanie spotkań, Przygotowywanie raportów, prezentacji i zestawień.Współpraca z działami firmy oraz zewnętrznymi kontrahentami. Nadzór...

Asystent / Asystentka Zarządu

  • 11 mar 2025

  • Transgourmet Polska

  • Poznań

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz...