- 13 mar 25 /
- Klient portalu Praca.pl
Ogłoszenie numer: 9541438, z dnia 2025-03-13
Klient portalu Praca.pl
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Zapewnienie płynnego przepływu dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej do Zarządu.
- Organizacyjne wsparcie działalności Zarządu.
- Współpraca z innymi działami i pracownikami firmy.
- Skanowanie, generowanie, katalogowanie i archiwizacja dokumentów.
- Prowadzenie rejestru umów.
- Kontakty z kancelariami notarialnymi.
- Przygotowanie i rejestrowanie pełnomocnictw.
- Obsługa bieżących spraw administracyjnych biura Zarządu.
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku lub z obiegiem dokumentów elektronicznych.
- Rzetelność, dokładność, sumienność.
- Dobra organizacja pracy.
- Preferowane wykształcenie z zakresu administracji.
- Znajomość kodeksu spółek handlowych i prawa cywilnego jako atut.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, kursy językowe.
- Program poleceń pracowniczych.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Biuro w dogodnej lokalizacji.
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka Zarządu
12 mar 2025
LIBRUS
Katowice
Opis stanowiska: Utrzymanie estetyki i funkcjonalności pomieszczeń wspólnych. Obsługa ekspresów do kawy i dbanie o firmowe kwiaty. Planowanie i organizacja zakupów oraz napraw. Współpraca z administracją budynku. Prowadzenie kalendarza zarządu i rezerwacja...
Asystentka zarządu
12 mar 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Iława
Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych, Zarządzanie dokumentacją firmową, Organizowanie spotkań, Przygotowywanie raportów, prezentacji i zestawień.Współpraca z działami firmy oraz zewnętrznymi kontrahentami. Nadzór...
Asystent / Asystentka Zarządu
11 mar 2025
Transgourmet Polska
Poznań
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz...
Komentarze