- 21 kwi 25 /
- Plukon Sieradz Sp. z o.o.
Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym.
- prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
- obsługa firmowej poczty elektronicznej,
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej,
- przygotowywanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadamianie uczestników, organizowanie poczęstunku,
- udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom,
- pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami i pracownikami a Zarządem,
- obsługa archiwum zakładowego,
- rozliczanie kosztów służbowych przełożonego,
- realizowanie zamówień na artykuły niezbędne do funkcjonowania biura (artykuły biurowe, artykuły spożywcze).
Plukon Sieradz jest częścią Plukon Food Group, jednego z największych graczy na rynku mięsa drobiowego w Europie. Dostarcza produkty drobiowe oraz gotowe do spożycia posiłki wiodącym europejskim partnerom w sektorze żywności.
Plukon Food Group to innowacyjna firma działająca na europejskim rynku drobiu. Posiada 38 zakładów produkcyjnych w siedmiu krajach, zatrudnia 11000 osób, osiągnęła obroty rzędu 3,3 mld euro w 2024r. Główne rynki zbytu to Holandia, Niemcy, Belgia, Francja, Polska, Hiszpania, Wielka Brytania i Irlandia.
- z wykształceniem wyższym;
- z doświadczeniem na podobnym stanowisku;
- z dobrą znajomością obsługi pakietu MS Office;
- z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi;
- cechujących się wysoką kulturą osobistą;
- z dobrą organizacją pracy własnej oraz umiejętnością pracy w zespole;
- sumiennych i dokładnych w wykonywaniu powierzonych zadań;
- z inicjatywą i samodzielnych w działaniu;
- ze znajomością języka angielskiego na poziomie min. B2;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do rodzaju wykonywanej pracy i zakresu obowiązków,
- kompleksowe wdrożenie na stanowisko,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych dla pracowników (m.in. wczasy pod gruszą, program prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie karty sportowej, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie posiłków- SmartLunch),
- pracę pełną wyzwań i realny wpływ na wdrażane rozwiązania,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka Zarządu
09 maj 2025
FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Gdańsk
Twój zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach służbowych oraz prywatnych. Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Tłumaczenia ustne oraz pisemne. Organizacja i koordynacja krajowych oraz zagranicznych podróży...
Asystent / Asystentka Zarządu
09 maj 2025
FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Warszawa
Twój zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach służbowych oraz prywatnych. Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Tłumaczenia ustne oraz pisemne. Organizacja i koordynacja krajowych oraz zagranicznych podróży...
Asystent / Asystentka Zarządu
08 maj 2025
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
Koordynacja kalendarzem i spotkaniami Zarządu. Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów oraz pracowników. Organizacja spotkań i wydarzeń korporacyjnych, zarządzanie logistyką i materiałami potrzebnymi do spotkań. Prowadzenie i nadzór dokumentacji...
Komentarze