- 20 lip 25 /
- Plukon Sieradz Sp. z o.o.
Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym.
- prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
- obsługa firmowej poczty elektronicznej,
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej,
- przygotowywanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadamianie uczestników, organizowanie poczęstunku,
- udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom,
- pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami i pracownikami a Zarządem,
- obsługa archiwum zakładowego,
- rozliczanie kosztów służbowych przełożonego,
- realizowanie zamówień na artykuły niezbędne do funkcjonowania biura (artykuły biurowe, artykuły spożywcze).
Plukon Sieradz jest częścią Plukon Food Group, jednego z największych graczy na rynku mięsa drobiowego w Europie. Dostarcza produkty drobiowe oraz gotowe do spożycia posiłki wiodącym europejskim partnerom w sektorze żywności.
Plukon Food Group to innowacyjna firma działająca na europejskim rynku drobiu. Posiada 38 zakładów produkcyjnych w siedmiu krajach, zatrudnia 11000 osób, osiągnęła obroty rzędu 3,3 mld euro w 2024r. Główne rynki zbytu to Holandia, Niemcy, Belgia, Francja, Polska, Hiszpania, Wielka Brytania i Irlandia.
- z wykształceniem wyższym;
- z doświadczeniem na podobnym stanowisku;
- z dobrą znajomością obsługi pakietu MS Office;
- z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi;
- cechujących się wysoką kulturą osobistą;
- z dobrą organizacją pracy własnej oraz umiejętnością pracy w zespole;
- sumiennych i dokładnych w wykonywaniu powierzonych zadań;
- z inicjatywą i samodzielnych w działaniu;
- ze znajomością języka angielskiego na poziomie min. B2;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do rodzaju wykonywanej pracy i zakresu obowiązków,
- kompleksowe wdrożenie na stanowisko,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych dla pracowników (m.in. wczasy pod gruszą, program prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie karty sportowej, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie posiłków- SmartLunch),
- pracę pełną wyzwań i realny wpływ na wdrażane rozwiązania,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Podobne ogłoszenia:
Asystent Zarządu
01 sie 2025
ISS Facility Services Sp. z o.o.
Warszawa
Będziesz odpowiedzialny/a za: Codzienne wsparcie Dyrektorów Zarządzających w działaniach operacyjnych i organizacyjnych – od planowania po realizację. Organizację spotkań, warsztatów i zebrań – w tym przygotowywanie agendy, prowadzenie notatek oraz...
Asystent / Asystentka Zarządu
31 lip 2025
PFTECHNOLOGY SP. z o.o.
Wierzbica
Kompleksowe zarządzanie biurem Spółki. Zapewnienie profesjonalnego wizerunku firmy poprzez utrzymanie wysokiego standardu obsługi recepcyjnej i wyglądu biura; Nadzór nad przepływem informacji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji wewnętrznej...
Asystent / Asystentka zarządu
31 lip 2025
Asian Automotive Distribution Center
Warszawa
Zakres obowiązków: Organizowanie spotkań zarządu oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów informacyjnych Sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań oraz ich dystrybucja do odpowiednich osób Zarządzanie kalendarzem przełożonego oraz koordynowanie...
Komentarze