• 04 cze 25
  • /
  • Villaro
Villaro to dynamicznie rozwijająca się polska marka, zajmująca się branżą odzieży męskiej. Dzięki zdobytemu doświadczeniu nieustannie się rozwijamy, z dumą dopasowując się do potrzeb rynku oraz naszych Klientów. Obecnie szukamy osoby na stanowisko
Asystent / Asystentka Zarządu - Specjalista ds. rozwoju
Miejsce pracy: Łask
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
  • Zapewnianie wysokiego poziomu wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla zarządu, dbając o sprawny i efektywny przebieg codziennych działań.
  • Kompleksową koordynację procesu otwarcia nowych sklepów (zarządzanie harmonogramem, nadzór oraz podsumowywanie działań pooperacyjnych po przejęciu lokalu), koordynowanie  projektów związanych ze zmianą aranżacji oraz remontem, współpraca z innymi działami firmy.
  • Przygotowywanie, sprawdzanie i dystrybucję dokumentów, raportów i prezentacji.
  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi, prowadzenie negocjacji z właścicielami nieruchomości oraz innymi interesariuszami.
Podejmij wyzwanie jeśli:
  • Posiadasz zdolności techniczne, analityczne oraz strategiczne w perspektywie długoterminowej.
  • Jesteś zorientowany na realizację celu.
  • Znasz zagadnienia prawne związane z umowami (renegocjacje umów, umiejętność analizy i interpretacji treści).
  • Umiejętnie zarządzasz oraz potrafisz budować trwałe relacje z klientami (wewnętrznymi oraz zewnętrznymi).
Oferujemy:
  • Umowę o pracę lub B2B.
  • Dynamiczną pracę w bardzo szybko rozwijającej się firmie.
  • Możliwość kreowania i inicjowania swoich pomysłów w rozwój firmy.
  • Niezbędna narzędzia do pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.
  • Udział w konferencjach/eventach.
  • Programy szkoleniowe.
  • Zniżki na firmowe produkty.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent Zarządu

  • 01 lip 2025

  • LST-Polska Sp. z o.o.

  • Bełżyce

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi...

Asystentka zarządu /staż

  • 29 cze 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

  • Chrzanów

koordynowanie kalendarza spotkań członków zarządu organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, przygotowanie podróży służbowych, obsługa korespondencji, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi partnerami zewnętrznymi, przestrzeganie zasad poufności,,...

Asystent / Asystentka Dyrektora

  • 29 cze 2025

  • Transgourmet Polska

  • Poznań

Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe...