- 04 cze 25 /
- Villaro





- Zapewnianie wysokiego poziomu wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla zarządu, dbając o sprawny i efektywny przebieg codziennych działań.
- Kompleksową koordynację procesu otwarcia nowych sklepów (zarządzanie harmonogramem, nadzór oraz podsumowywanie działań pooperacyjnych po przejęciu lokalu), koordynowanie projektów związanych ze zmianą aranżacji oraz remontem, współpraca z innymi działami firmy.
- Przygotowywanie, sprawdzanie i dystrybucję dokumentów, raportów i prezentacji.
- Utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi, prowadzenie negocjacji z właścicielami nieruchomości oraz innymi interesariuszami.
- Posiadasz zdolności techniczne, analityczne oraz strategiczne w perspektywie długoterminowej.
- Jesteś zorientowany na realizację celu.
- Znasz zagadnienia prawne związane z umowami (renegocjacje umów, umiejętność analizy i interpretacji treści).
- Umiejętnie zarządzasz oraz potrafisz budować trwałe relacje z klientami (wewnętrznymi oraz zewnętrznymi).
- Umowę o pracę lub B2B.
- Dynamiczną pracę w bardzo szybko rozwijającej się firmie.
- Możliwość kreowania i inicjowania swoich pomysłów w rozwój firmy.
- Niezbędna narzędzia do pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.
- Udział w konferencjach/eventach.
- Programy szkoleniowe.
- Zniżki na firmowe produkty.
Podobne ogłoszenia:
Asystent Zarządu
01 lip 2025
LST-Polska Sp. z o.o.
Bełżyce
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi...
Asystentka zarządu /staż
29 cze 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Chrzanów
koordynowanie kalendarza spotkań członków zarządu organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, przygotowanie podróży służbowych, obsługa korespondencji, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi partnerami zewnętrznymi, przestrzeganie zasad poufności,,...
Asystent / Asystentka Dyrektora
29 cze 2025
Transgourmet Polska
Poznań
Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe...
Komentarze