- 10 wrz 25 /
- Bico Group Sp. z o.o.
- Obsługa korespondencji i dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- Wsparcie w tworzeniu i archiwizacji dokumentacji kontraktowej,
- Administracja zespołem inżyniera kontraktu (raporty, zestawienia, harmonogramy),
- Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów,
- Współpraca z wykonawcami, inwestorem, administracją publiczną,
- Zarządzanie flotą samochodową (ewidencja, przeglądy, dokumentacja),
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami (komunikacyjne, majątkowe, OC).
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, logistyka, budownictwo),
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy administracyjnej,
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu flotami samochodowymi lub w ubezpieczeniach,
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność,
- Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną i urzędową,
- Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy zespołowej,
- Dobra znajomość MS Office, aplikacji internetowych (Zoom, Dropbox, Teams).
- Rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku projektowym,
- Przyjazną atmosferę, wsparcie zespołu,
- Udział w kluczowych inwestycjach regionalnych i krajowych,
- Nowoczesne narzędzia pracy,
- Pełny etat na umowę o pracę,
- Gotowość do natychmiastowego rozpoczęcia pracy będzie dodatkowym atutem.
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka Biura Zarządu / Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu
12 wrz 2025
Bico Group Sp. z o.o.
Warszawa, Targówek
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku...
Asystentka Zarządu
10 wrz 2025
Art Point sp. z o.o
Warszawa
Opis stanowiska Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych. Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami. Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny. Tworzenie...
Asystent zarządu / specjalista ds. administracyjno-finansowo-biurowych
09 wrz 2025
Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz...
Komentarze