- 30 maj 25 /
- Elis Textile Service Sp. z o.o.
- Blisko 55,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Szukamy osoby zorganizowanej, komunikatywnej i samodzielnej, która sprawnie odnajduje się w pracy administracyjnej oraz potrafi zarządzać dokumentacją. Idealny kandydat/ka to ktoś, kto lubi mieć wszystko pod kontrolą, potrafi działać wielozadaniowo i nie boi się codziennego kontaktu z ludźmi oraz systemami biurowymi.
- Koordynowanie obiegu dokumentów (w tym faktur), korespondencji oraz poczty elektronicznej,
- Obsługa połączeń telefonicznych,
- Przyjmowanie i obsługa recepcyjna gości oraz koordynowanie spotkań służbowych.
- Kontakt z zewnętrznymi instytucjami i dostawcami usług oraz zakupy artykułów wyposażenia biura,
- Wsparcie administracyjne Dyrektora Zakładu m.in. obsługa dokumentacji,
- Sporządzanie dla działu operacyjnego raportów z wewnętrznego systemu,
- Udział w organizacji wydarzeń firmowych oraz współtworzenie komunikacji do pracowników.
- Szukamy osoby samodzielnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, która potrafi sprawnie działać w dynamicznych sytuacjach,
- Ważna jest swoboda poruszania się w środowisku MS Office, w tym w Excelu - tworzenie prostych zestawień z wykorzystaniem tabel przestawnych, wyszukaj pionowo/poziomo,
- W codziennej pracy przydatne będzie prawo jazdy kat. B, a także znajomość j. angielskiego, która umożliwi swobodną komunikację z pracownikami Elis z innych krajów.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
- Szkolenia wdrożeniowe (dwa dni szkolenia ogólnego na temat firmy/branży + szkolenie stanowiskowe)
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, karty przedpłacone na święta, paczki dla dzieci),
- Dobrze wyposażone zaplecze socjalne (kawa, herbata, miejsce do spożywania posiłków), w tym także owocowe i warzywne dni),
- Możliwość dołączenia do inicjatyw firmowych: bieg charytatywny, wolontariat, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, świętowanie dnia doceniania pracownika.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Podobne ogłoszenia:
Asystent ds. Realizacji Zamówień
05 cze 2025
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, Ursynów
Obsługa zamówień w systemach Loger i Raks Autoryzacja rezerwacji i zleceń MKT Tworzenie prostych wizualizacji z logo klienta w CorelDRAW Przygotowanie dokumentów produkcyjnych i koordynacja z magazynem Organizacja wysyłek i bieżąca aktualizacja statusów...
Asystentka iluzjonisty
04 cze 2025
Andrzej Poźniak ILUZJONISTA
Raszków
Praca w terenie (teren kraju)Miła aparycja, komunikatywnośćCzas pracy ok 20 min( 1 występ)W przebraniu wróżki ( zabawa z dziećmi)Swobodne dysponowanie czasemOferta skierowana również dla obywatela Ukrainy Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...
Asystent / Asystentka Działu Realizacji Zamówień
04 cze 2025
Lava Group S.C
Warszawa, Ursynów
Praca z programem loger i Raks Autoryzacja zamówień, rezerwacji, MKT i bieżąca obsługa zamówień w systemie Przygotowanie projektów wizualizacji z logo klienta w programie Corel Przygotowywanie zleceń produkcyjnych na magazyn i kontakt z firmami zewnętrznymi...
Komentarze