• 30 maj 25
  • /
  • Elis Textile Service Sp. z o.o.
Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości. W 6 zakładach w Polsce zapewniamy najwyższej jakości usługi prania i naprawy odzieży dostarczanej do klientów. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Jesteśmy obecni w 30 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 55,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Asystent / Asystentka Zakładu
Miejsce pracy: Żukowo, ul. Duńska 1

Szukamy osoby zorganizowanej, komunikatywnej i samodzielnej, która sprawnie odnajduje się w pracy administracyjnej oraz potrafi zarządzać dokumentacją. Idealny kandydat/ka to ktoś, kto lubi mieć wszystko pod kontrolą, potrafi działać wielozadaniowo i nie boi się codziennego kontaktu z ludźmi oraz systemami biurowymi.


Twoje zadania
  • Koordynowanie obiegu dokumentów (w tym faktur), korespondencji oraz poczty elektronicznej,
  • Obsługa połączeń telefonicznych,
  • Przyjmowanie i obsługa recepcyjna gości oraz koordynowanie spotkań służbowych. 
  • Kontakt z zewnętrznymi instytucjami i dostawcami usług oraz zakupy artykułów wyposażenia biura,
  • Wsparcie administracyjne Dyrektora Zakładu m.in. obsługa dokumentacji,
  • Sporządzanie dla działu operacyjnego raportów z wewnętrznego systemu,
  • Udział w organizacji wydarzeń firmowych oraz współtworzenie komunikacji do pracowników.
Nasze oczekiwania
  • Szukamy osoby samodzielnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, która potrafi sprawnie działać w dynamicznych sytuacjach,
  • Ważna jest swoboda poruszania się w środowisku MS Office, w tym w Excelu - tworzenie prostych zestawień z wykorzystaniem tabel przestawnych, wyszukaj pionowo/poziomo,
  • W codziennej pracy przydatne będzie prawo jazdy kat. B, a także znajomość j. angielskiego, która umożliwi swobodną komunikację z pracownikami Elis z innych krajów.
To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
  • Szkolenia wdrożeniowe (dwa dni szkolenia ogólnego na temat firmy/branży + szkolenie stanowiskowe)
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, karty przedpłacone na święta, paczki dla dzieci),
  • Dobrze wyposażone zaplecze socjalne (kawa, herbata, miejsce do spożywania posiłków), w tym także owocowe i warzywne dni),
  • Możliwość dołączenia do inicjatyw firmowych: bieg charytatywny, wolontariat, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, świętowanie dnia doceniania pracownika.
Oferujemy
  • Swobodna atmosfera pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników
  • Work-life balance
  • Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
  • Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia

Podobne ogłoszenia:

Asystent ds. Realizacji Zamówień

  • 05 cze 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Warszawa, Ursynów

Obsługa zamówień w systemach Loger i Raks Autoryzacja rezerwacji i zleceń MKT Tworzenie prostych wizualizacji z logo klienta w CorelDRAW Przygotowanie dokumentów produkcyjnych i koordynacja z magazynem Organizacja wysyłek i bieżąca aktualizacja statusów...

Asystentka iluzjonisty

  • 04 cze 2025

  • Andrzej Poźniak ILUZJONISTA

  • Raszków

Praca w terenie (teren kraju)Miła aparycja, komunikatywnośćCzas pracy ok 20 min( 1 występ)W przebraniu wróżki ( zabawa z dziećmi)Swobodne dysponowanie czasemOferta skierowana również dla obywatela Ukrainy Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...

Asystent / Asystentka Działu Realizacji Zamówień

  • 04 cze 2025

  • Lava Group S.C

  • Warszawa, Ursynów

Praca z programem loger i Raks Autoryzacja zamówień, rezerwacji, MKT i bieżąca obsługa zamówień w systemie Przygotowanie projektów wizualizacji z logo klienta w programie Corel Przygotowywanie zleceń produkcyjnych na magazyn i kontakt z firmami zewnętrznymi...