Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży przy Dyrektorze Handlowym

  • 04 lis 2025

    /
  • ESTETICA GROUP

    /
  • Piaseczno

Opis stanowiska Do naszego zespołu w Estetica Group poszukujemy osoby, która z pasją i zaangażowaniem wesprze nasz dział handlowy w codziennej pracy. Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, samodzielnej i komunikatywnej, która będzie aktywnie uczestniczyć w...

Asystentka / Asystent Projektanta

  • 04 lis 2025

    /
  • AKON PROJEKTOWANIE KONSTRUKCYJNE Schreyner Rutnicki Spółka Jawna

    /
  • Poznań

Współuczestnictwo w procesie tworzenia projektów budowlanych, technicznych i wykonawczych w zakresie konstrukcji budowlanych Aktywna praca w środowisku CAD 2D/3D Wykonywanie rysunków technicznych konstrukcji budowlanych Wykonywanie obliczeń inżynierskich pod...

Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

  • 04 lis 2025

    /
  • ManpowerGroup

    /
  • Jawor

Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami Prowadzenie archiwum dokumentów Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie...

Fakturzysta / Fakturzystka

  • 04 lis 2025

    /
  • PZ Stettin TeamWork

    /
  • Szczecin, Stare Miasto

Twoja Rola Praca 20h/tygodniowo. rejestracja faktur sprzedażowych i kosztowych (Comarch ERP-XL). obsługa obiegu i archiwizacji kluczowych dokumentów. współpraca z zewnętrzną księgowością. rozliczanie raportów kasowych. Musisz Posiadać skrupulatność,...

Koordynator biura

  • 04 lis 2025

    /
  • Praca.pl

    /
  • Wrocław

Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji. Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych. Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy. Wsparcie w organizacji...

Recepcjonista / Recepcjonistka

  • 04 lis 2025

    /
  • MPM agd S.A.

    /
  • Milanówek

Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na...

Office Manager

  • 04 lis 2025

    /
  • LeverX

    /
  • Wrocław

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their...

Asystent projektanta konstrukcji

  • 04 lis 2025

    /
  • ATK Design Tomasz Kowal

    /
  • Warszawa

udział w opracowywaniu ekspertyz technicznych i dokumentacji projektowej wykonywanie wizji lokalnych, inwentaryzacji uszkodzeń i analiz konstrukcyjnych przygotowywanie rysunków technicznych, opisów oraz obliczeń wytrzymałościowych współpraca z projektantami...

Asystent nauczyciela przedszkola

  • 03 lis 2025

    /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

    /
  • Czeladź

Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Wspomaganie nauczyciela w przygotowywaniu zajęć. Dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu. Pomoc w opiece nad dziećmi w trakcie spacerów i wycieczek. Pomoc dzieciom w trakcie czynności...

Asystent do spraw księgowości

  • 03 lis 2025

    /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

    /
  • Kartuzy

1. Zapoznanie się z Ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025r., poz. 620 z późn. zm.);2. Zapoznanie się z zakresem zadań i obowiązków Działu Finansowo-Księgowego;3. Zapoznanie się z przepisami pracy dotyczącymi funkcjonowania Urzędu,...

Asystent kierownika budowy

  • 03 lis 2025

    /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie

    /
  • Jędrzejów

współpraca i wspomaganie kierownika budowy, przeglądanie i czytanie dokumentacji, kosztorysowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Asystent

  • 03 lis 2025

    /
  • BIURO ROZWOJU MIASTA RZESZOWA

    /
  • Rzeszów

przygotowywanie materiałów do analiz układu komunikacyjnego;zbieranie, porządkowanie i opracowywanie danych wejściowych (m.in. natężenie ruchu, organizacja ruchu, stan infrastruktury);przygotowywanie map, zestawień i opracowań pomocniczych do analiz...

Asystent kierownika robót

  • 03 lis 2025

    /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach

    /
  • Gryfice

organizacja i kontrola pracy pracowników na budowie, prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Asystent biurowy

  • 03 lis 2025

    /
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

    /
  • Kraków

Wg programu stażu Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

  • 03 lis 2025

    /
  • LUX MED Sp. z o.o.

    /
  • Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego...

Asystent / Asystentka / Sekretarka

  • 03 lis 2025

    /
  • Bax Baumaschinen Sp. z o.o.

    /
  • Suchy Las

Najważniejsze obowiązki na oferowanym stanowisku: dbanie o prawidłowy obieg korespondencji i dokumentacji firmowej zarówno w formie papierowej jaki i elektronicznej, prowadzenie rejestru umów, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji...

Specjalista ds. administracji biura

  • 03 lis 2025

    /
  • Bax Baumaschinen Sp. z o.o.

    /
  • Suchy Las

Opis stanowiska: organizacja pracy biura i prawidłowy obieg dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek kurierskich, prowadzenie rejestru umów i dokumentacji firmowej, nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały...

Specjalista ds. administracji i rozliczeń

  • 03 lis 2025

    /
  • Inwemer System Sp. z o.o.

    /
  • Łódź, ul. Łąkowa

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami...

Specjalista ds. rozliczeń

  • 03 lis 2025

    /
  • Inwemer System Sp. z o.o.

    /
  • Łódź, ul. Łąkowa

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów...

Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

  • 03 lis 2025

    /
  • ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

    /
  • Wrocław

Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów...