Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży przy Dyrektorze Handlowym
04 lis 2025
/ESTETICA GROUP
/Piaseczno
Opis stanowiska Do naszego zespołu w Estetica Group poszukujemy osoby, która z pasją i zaangażowaniem wesprze nasz dział handlowy w codziennej pracy. Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, samodzielnej i komunikatywnej, która będzie aktywnie uczestniczyć w...
Asystentka / Asystent Projektanta
04 lis 2025
/AKON PROJEKTOWANIE KONSTRUKCYJNE Schreyner Rutnicki Spółka Jawna
/Poznań
Współuczestnictwo w procesie tworzenia projektów budowlanych, technicznych i wykonawczych w zakresie konstrukcji budowlanych Aktywna praca w środowisku CAD 2D/3D Wykonywanie rysunków technicznych konstrukcji budowlanych Wykonywanie obliczeń inżynierskich pod...
Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT
04 lis 2025
/ManpowerGroup
/Jawor
Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami Prowadzenie archiwum dokumentów Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie...
Fakturzysta / Fakturzystka
04 lis 2025
/PZ Stettin TeamWork
/Szczecin, Stare Miasto
Twoja Rola Praca 20h/tygodniowo. rejestracja faktur sprzedażowych i kosztowych (Comarch ERP-XL). obsługa obiegu i archiwizacji kluczowych dokumentów. współpraca z zewnętrzną księgowością. rozliczanie raportów kasowych. Musisz Posiadać skrupulatność,...
Koordynator biura
04 lis 2025
/Praca.pl
/Wrocław
Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji. Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych. Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy. Wsparcie w organizacji...
Recepcjonista / Recepcjonistka
04 lis 2025
/MPM agd S.A.
/Milanówek
Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na...
Office Manager
04 lis 2025
/LeverX
/Wrocław
Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their...
Asystent projektanta konstrukcji
04 lis 2025
/ATK Design Tomasz Kowal
/Warszawa
udział w opracowywaniu ekspertyz technicznych i dokumentacji projektowej wykonywanie wizji lokalnych, inwentaryzacji uszkodzeń i analiz konstrukcyjnych przygotowywanie rysunków technicznych, opisów oraz obliczeń wytrzymałościowych współpraca z projektantami...
Asystent nauczyciela przedszkola
03 lis 2025
/Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
/Czeladź
Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Wspomaganie nauczyciela w przygotowywaniu zajęć. Dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu. Pomoc w opiece nad dziećmi w trakcie spacerów i wycieczek. Pomoc dzieciom w trakcie czynności...
Asystent do spraw księgowości
03 lis 2025
/Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
/Kartuzy
1. Zapoznanie się z Ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025r., poz. 620 z późn. zm.);2. Zapoznanie się z zakresem zadań i obowiązków Działu Finansowo-Księgowego;3. Zapoznanie się z przepisami pracy dotyczącymi funkcjonowania Urzędu,...
Asystent kierownika budowy
03 lis 2025
/Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
/Jędrzejów
współpraca i wspomaganie kierownika budowy, przeglądanie i czytanie dokumentacji, kosztorysowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:
Asystent
03 lis 2025
/BIURO ROZWOJU MIASTA RZESZOWA
/Rzeszów
przygotowywanie materiałów do analiz układu komunikacyjnego;zbieranie, porządkowanie i opracowywanie danych wejściowych (m.in. natężenie ruchu, organizacja ruchu, stan infrastruktury);przygotowywanie map, zestawień i opracowań pomocniczych do analiz...
Asystent kierownika robót
03 lis 2025
/Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
/Gryfice
organizacja i kontrola pracy pracowników na budowie, prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Asystent biurowy
03 lis 2025
/Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
/Kraków
Wg programu stażu Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
03 lis 2025
/LUX MED Sp. z o.o.
/Warszawa, Szpital Mavit
Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego...
Asystent / Asystentka / Sekretarka
03 lis 2025
/Bax Baumaschinen Sp. z o.o.
/Suchy Las
Najważniejsze obowiązki na oferowanym stanowisku: dbanie o prawidłowy obieg korespondencji i dokumentacji firmowej zarówno w formie papierowej jaki i elektronicznej, prowadzenie rejestru umów, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji...
Specjalista ds. administracji biura
03 lis 2025
/Bax Baumaschinen Sp. z o.o.
/Suchy Las
Opis stanowiska: organizacja pracy biura i prawidłowy obieg dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek kurierskich, prowadzenie rejestru umów i dokumentacji firmowej, nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały...
Specjalista ds. administracji i rozliczeń
03 lis 2025
/Inwemer System Sp. z o.o.
/Łódź, ul. Łąkowa
Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami...
Specjalista ds. rozliczeń
03 lis 2025
/Inwemer System Sp. z o.o.
/Łódź, ul. Łąkowa
Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów...
Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)
03 lis 2025
/ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
/Wrocław
Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów...

Komentarze