• 11 wrz 24
  • /
  • Termedia Sp. z o.o.

Ogłoszenie numer: 9247084, z dnia 2024-09-11

Asystent / Asystentka w dziale organizacji szkoleń i konferencji

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Pomoc organizacyjna i biurowa w dziale organizacji szkoleń i konferencji,
  • Współpraca i pomoc menadżerowi prowadzącemu event,
  • Obsługa administracyjna działu,
  • Współpraca, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami i wykładowcami.

Wymagania

  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w firmach eventowych i szkoleniowych na podobnym stanowisku,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Motywacja, entuzjazm i zaangażowanie w pracę,
  • Biegła znajomość pakietu office,
  • Pogodne usposobienie i umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętności prowadzenia biznesowej korespondencji formalnej.

Oferujemy

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z najbardziej wyspecjalizowanych firm w branży: zdrowie, medycyna, farmacja,
  • Stabilność zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka Centermanagement

  • 16 wrz 2024

  • ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

  • Wrocław

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami Prace administracyjne i organizacyjne Współp raca z innymi działami Twój profil Wykształcenie...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

  • 16 wrz 2024

  • ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

  • Wrocław

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i...

Asystentka / Asystent ds. Administracji

  • 16 wrz 2024

  • KRKA Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne przygotowywanie zestawień i raportów wprowadzanie danych do systemów informatycznych kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów bieżąca współpraca z wszystkimi...