- 26 cze 25 /
- Integro Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Integro Team prowadzi działalność od maja 2007 roku. Teren działalności Firmy obejmuje obszar całego kraju. Dla potrzeb swoich Klientów wykonuje opracowania w formie operatów szacunkowych, ekspertyz bankowo–hipotecznej wartości nieruchomości, inspekcji nieruchomości, kontroli budowy i inwestycji oraz analiz i badań rynku nieruchomości.
- Wsparcie w przygotowywaniu operatów szacunkowych i analiz rynku nieruchomości,
- Zbieranie oraz analiza danych dotyczących nieruchomości,
- Współpraca z zespołem rzeczoznawców i analityków,
- Prace administracyjne i organizacyjne związane z wyceną.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (gospodarka przestrzenna, ekonomia, geodezja, budownictwo lub pokrewne),
- Zainteresowanie wyceną nieruchomości i chęć rozwoju zawodowego,
- Dobra organizacja pracy, sumienność i zaangażowanie,
- Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel.
- Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia i nauki zawodu pod okiem ekspertów,
- Pracę w przyjaznym, wspierającym zespole,
- Elastyczne godziny pracy dostosowane do zajęć na uczelni,
- Pomoc w uzyskaniu uprawnień rzeczoznawcy majątkowego.
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka - Wsparcie w Zespole Administracji Personalnej i Płac oraz w Zespole Procesów Rekrutacyjnych
27 cze 2025
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Warszawa
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Układanie dokumentów w aktach osobowych. Wprowadzanie danych do systemu kadrowego TETA. Wsparcie w codziennych pracach dla zespołu. Wsparcie w prowadzeniu rekrutacji fabrycznych....
Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji
27 cze 2025
Abakus Sp. z o.o.
Warszawa
Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie...
Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji
27 cze 2025
Abakus Sp. z o.o.
Piaseczno
Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie...
Komentarze