• 26 cze 25
  • /
  • Integro Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Integro Team prowadzi działalność od maja 2007 roku. Teren działalności Firmy obejmuje obszar całego kraju. Dla potrzeb swoich Klientów wykonuje opracowania w formie operatów szacunkowych, ekspertyz bankowo–hipotecznej wartości nieruchomości, inspekcji nieruchomości, kontroli budowy i inwestycji oraz analiz i badań rynku nieruchomości.

 

Asystent / Asystentka Rzeczoznawcy Majątkowego
Miejsce pracy: Poznań
Twoje zadania:
  • Wsparcie w przygotowywaniu operatów szacunkowych i analiz rynku nieruchomości,
  • Zbieranie oraz analiza danych dotyczących nieruchomości,
  • Współpraca z zespołem rzeczoznawców i analityków,
  • Prace administracyjne i organizacyjne związane z wyceną.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (gospodarka przestrzenna, ekonomia, geodezja, budownictwo lub pokrewne),
  • Zainteresowanie wyceną nieruchomości i chęć rozwoju zawodowego,
  • Dobra organizacja pracy, sumienność i zaangażowanie,
  • Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel.
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia i nauki zawodu pod okiem ekspertów,
  • Pracę w przyjaznym, wspierającym zespole,
  • Elastyczne godziny pracy dostosowane do zajęć na uczelni,
  • Pomoc w uzyskaniu uprawnień rzeczoznawcy majątkowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka - Wsparcie w Zespole Administracji Personalnej i Płac oraz w Zespole Procesów Rekrutacyjnych

  • 27 cze 2025

  • Lotte Wedel Sp. z o.o.

  • Warszawa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Układanie dokumentów w aktach osobowych. Wprowadzanie danych do systemu kadrowego TETA. Wsparcie w codziennych pracach dla zespołu. Wsparcie w prowadzeniu rekrutacji fabrycznych....

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji

  • 27 cze 2025

  • Abakus Sp. z o.o.

  • Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie...

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji

  • 27 cze 2025

  • Abakus Sp. z o.o.

  • Piaseczno

Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie...