- 28 maj 25 /
- Lumel Alucast Sp. z o.o.
- prowadzenie kalendarza spotkań,
- tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów,
- dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy,
- obsługa gości.
- wykształcenia co najmniej średniego,
- biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- dyspozycyjności,
- czynnego prawo jazdy kat. B,
- zdolności organizacyjnych i interpersonalnych,
- samodzielności,
- zaangażowania, kreatywności i odpowiedzialności,
- pozytywnego usposobienia.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Podobne ogłoszenia:
Recepcjonistka / Asystentka Zarządu
06 cze 2025
Celon Pharma S.A.
Kazuń Nowy, ul. Marymoncka 15
Opis stanowiska: Obsługa centralki telefonicznej (odbieranie i przełączanie telefonów) Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej i przychodzącej Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą Obsługa skrzynki mailowej firmowej Obsługa...
Asystent / Asystentka Zarządu
06 cze 2025
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
Wsparcie Prezesa Zarządu oraz kadry kierowniczej w koordynacji spotkań i wyjazdów służbowych Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na potrzeby zarządu Obsługa i archiwizacja korespondencji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów Prowadzenie list...
Asystent / Asystentka Zarządu
05 cze 2025
Schenker sp z o.o.
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 16C
Zakres obowiązków: Współpraca z Prezesem Zarządu oraz Zespołem Zarządzającym; Wsparcie w bieżącym zarządzaniu kalendarzem spotkań i podróży; Przygotowywanie materiałów wspierających zarząd w tym prezentacji, raportów i analiz; Obsługa...
Komentarze