• 19 lip 25
  • /
  • Transgourmet Polska

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Asystent / Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Poznań
Twój zakres obowiązków:
  • bieżąca organizacja pracy biura,
  • koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów,
  • monitoring działań konkurencji,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów
    i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie,
  • przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,
  • współpraca z innymi działami w Spółce,
  • obsługa wyjazdów służbowych.

Nasze wymagania:

  • umiejętność swobodnej komunikacji w j. niemieckim lub angielskim,
  • biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
  • dbałość o szczegóły i skrupulatność,
  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność za powierzone działania, pracowitość
    i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Mile widziane:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • prawo jazdy kat. B,
  • podstawowa znajomość programu SAP.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni),  a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO

Podobne ogłoszenia:

Asystentka / Asystent Zarządu

  • 27 lip 2025

  • P.W.BISEK

  • Wrocław, ul. Macieja Przybyły 22

Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań Obsługa korespondencji i redagowanie pism Przygotowywanie raportów i zestawień Wsparcie administracyjne oraz realizacja zadań zlecanych przez Zarząd Kontakt z klientami (telefoniczny i mailowy)...

Asystentka zarządu /staż

  • 25 lip 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

  • Chrzanów

koordynowanie kalendarza spotkań członków zarządu organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, przygotowanie podróży służbowych, obsługa korespondencji, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi partnerami zewnętrznymi, przestrzeganie zasad poufności,,...

Asystent / Asystentka zarządu

  • 24 lip 2025

  • Asian Automotive Distribution Center

  • Warszawa

Zakres obowiązków: Organizowanie spotkań zarządu oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów informacyjnych Sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań oraz ich dystrybucja do odpowiednich osób Zarządzanie kalendarzem przełożonego oraz koordynowanie...