- 29 sty 25 /
- MULTiSERWIS Sp. z o.o.
Na co dzień dostarczamy dopasowane do potrzeb rozwiązania z zakresu: izolacji i rusztowań przemysłowych, mechaniki, instalacji modułowych i technologicznych oraz usług w budownictwie.
Jako Asystent/ka Dyrektora będziesz odpowiadać za kompleksowe wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach oraz koordynację kluczowych działań administracyjnych. Twoja rola będzie kluczowa w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura oraz realizacji strategicznych projektów firmy.
- kompleksowe zarządzanie biurem Dyrektora, w tym prowadzenie kalendarza spotkań
- przygotowywanie dokumentacji i informacji na spotkania Dyrektora
- sporządzanie raportów, sprawozdań oraz innych materiałów
- organizowanie podróży służbowych, rezerwacja hoteli, transportu itp.
- monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz telefoniczną (również w języku angielskim i niemieckim)
- koordynację kluczowych projektów
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz współpracę z działami podlegającymi Dyrektorowi
- realizację zadań administracyjno-operacyjnych zgodnie z bieżącymi potrzebami
- wykształcenie wyższe
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie minimum B2
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
- wysoka kultura osobista, dyskrecja i umiejętność współpracy w zespole
- odpowiedzialność, dojrzałość biznesowa i odporność na presję czasu
- umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office
- znajomość środowiska Microsoft Power Platform
- doświadczenie w pracy jako asystent/ka wyższej kadry zarządzającej
- praca w międzynarodowym środowisku
- odpowiedzialne i zróżnicowane zadania
- otwarte i zmotywowane zespoły
- dużo miejsca na własne pomysły i kreatywne rozwiązania
- elastyczne godziny pracy – to Ty wybierasz, o której zaczynasz pracę
- cały pakiet benefitów: dofinansowania do kina, teatru, siłowni, basenu czy koncertów – Ty decydujesz, na co przeznaczyć środki, a my to sfinansujemy
- prywatna opieka medyczna, szkolenia, wyjazdy integracyjne, dofinansowanie wczasów i wiele innych,
- codzienne brunche w firmowym bufecie
- premia roczna
- komfortowe biura i nowoczesny sprzęt
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia NNW
- atrakcyjny pakiet medyczny ENEL-MED
Będzie nam miło przywitać Cię w naszym teamie!
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka Zarządu
30 sty 2025
Dijo Baking Sp. z o.o.
Wrocław
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu, Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów...
Asystentka Zarządu
30 sty 2025
Auto Fus Group sp. J.
Warszawa
Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych, kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych...
Doradca zarządu spółki
28 sty 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Łąkta Górna
Asystowanie Zarządowi w bieżących kontaktach z polskojęzyczną Załogą, kontakty z przedstawicielami właściciela w Chinach, tłumaczenia tekstów, udziałów w telekonferencjach z centralą chińską (tłumaczenia symultaniczne). Wymagania konieczne:...
Komentarze