• 29 sty 25
  • /
  • MULTiSERWIS Sp. z o.o.
Pracuj dla nas jako:
Asystent / Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Krapkowice
We make it work
Jesteśmy Multiserwis – wiodącym dostawcą usług dla przemysłu z 32-letnim doświadczeniem. Jako część międzynarodowego koncernu Bilfinger, zwiększamy wydajność i zrównoważony rozwój w zakładach naszych klientów w całej Europie.
Na co dzień dostarczamy dopasowane do potrzeb rozwiązania z zakresu: izolacji i rusztowań przemysłowych, mechaniki, instalacji modułowych i technologicznych oraz usług w budownictwie.

You make the difference
Obecnie nasz zespół liczy blisko 3800 osób. Duch zespołowości kształtuje sposób, w jaki działamy. Nasze główne biuro znajduje się w Krapkowicach, ale pracujemy w całej Europie. Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią czegoś większego. Multiserwis oferuje Ci możliwości uczestniczenia w najważniejszych projektach z branż m.in.: energetycznej, chemicznej, petrochemicznej, farmaceutycznej czy spożywczej.

Jako Asystent/ka Dyrektora będziesz odpowiadać za kompleksowe wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach oraz koordynację kluczowych działań administracyjnych. Twoja rola będzie kluczowa w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura oraz realizacji strategicznych projektów firmy.

 

Będziesz odpowiadać za:
  • kompleksowe zarządzanie biurem Dyrektora, w tym prowadzenie kalendarza spotkań
  • przygotowywanie dokumentacji i informacji na spotkania Dyrektora
  • sporządzanie raportów, sprawozdań oraz innych materiałów
  • organizowanie podróży służbowych, rezerwacja hoteli, transportu itp.
  • monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz telefoniczną (również w języku angielskim i niemieckim)
  • koordynację kluczowych projektów
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz współpracę z działami podlegającymi Dyrektorowi
  • realizację zadań administracyjno-operacyjnych zgodnie z bieżącymi potrzebami
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie minimum B2
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
  • wysoka kultura osobista, dyskrecja i umiejętność współpracy w zespole
  • odpowiedzialność, dojrzałość biznesowa i odporność na presję czasu
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office
Mile widziane:
  • znajomość środowiska Microsoft Power Platform
  • doświadczenie w pracy jako asystent/ka wyższej kadry zarządzającej
Czekają na Ciebie:
  • praca w międzynarodowym środowisku
  • odpowiedzialne i zróżnicowane zadania
  • otwarte i zmotywowane zespoły
  • dużo miejsca na własne pomysły i kreatywne rozwiązania
  • elastyczne godziny pracy – to Ty wybierasz, o której zaczynasz pracę
  • cały pakiet benefitów: dofinansowania do kina, teatru, siłowni, basenu czy koncertów – Ty decydujesz, na co przeznaczyć środki, a my to sfinansujemy
  • prywatna opieka medyczna, szkolenia, wyjazdy integracyjne, dofinansowanie wczasów i wiele innych,
  • codzienne brunche w firmowym bufecie
  • premia roczna
  • komfortowe biura i nowoczesny sprzęt
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia NNW
  • atrakcyjny pakiet medyczny ENEL-MED
Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, aplikuj za pomocą przycisku aplikowania.

Będzie nam miło przywitać Cię w naszym teamie!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka Zarządu

  • 30 sty 2025

  • Dijo Baking Sp. z o.o.

  • Wrocław

Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu, Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów...

Asystentka Zarządu

  • 30 sty 2025

  • Auto Fus Group sp. J.

  • Warszawa

Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych, kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych...

Doradca zarządu spółki

  • 28 sty 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

  • Łąkta Górna

Asystowanie Zarządowi w bieżących kontaktach z polskojęzyczną Załogą, kontakty z przedstawicielami właściciela w Chinach, tłumaczenia tekstów, udziałów w telekonferencjach z centralą chińską (tłumaczenia symultaniczne). Wymagania konieczne:...