- 24 sty 25 /
- ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
Rozpocznij karierę w naszym dziale zarządzania centrami handlowymi już teraz!
- Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania
- Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi: tworzenie raportów, monitorowanie terminów, weryfikacja faktur
- Pomoc w zarządzaniu kontrolingiem obiektu
- Wsparcie w działaniach marketingowych i reklamowych
- Praca zgodnie z ustalonym grafikiem, w tym około 2 soboty miesięcznie
- Wykształcenie ekonomiczne
- Doświadczenie w administracji mile widziane
- Biegła znajomość MS Office (Excel, Word)
- Podstawowa wiedza techniczna
- Umiejętności organizacyjne, rzetelność, dokładność
- Kompetencje komunikacyjne
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- Możliwość wdrożenia w centrali firmy w Niemczech
- Praca zespołowa & Eventy
- Inowacyjny budynek centrali "House of Inspiration"
- Premie pienieżne
- Stała ekspansja
- Onboarding & rozwój
- Firma rodzinna & szybkie decyzje
- Ergonomiczne miejsca pracy
- Elastyczny czas pracy
Podobne ogłoszenia:
Office Assistant / Office Worker
30 sty 2025
Tycoon Polska Sp. zo.o.
Warszawa, ul. Cybernetyki 10, room 4069
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and...
Asystent ds. Administracji Serwisowej i Wsparcia Technicznego
29 sty 2025
Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria
Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 1
Zakres zadań: Zarządzanie procesem serwisowym, w tym aktualizacja bazy danych oraz obsługa systemów związanych z serwisem. Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących postępu i terminowości zleceń serwisowych. Planowanie harmonogramów prac serwisowych...
Asystent ds. administracyjnych
24 sty 2025
InterKadra Sp. z o.o.
Warszawa
Do Twoich obowiązków będzie należało: wsparcie w tworzeniu prezentacji, rozliczanie podróży służbowych, zamawianie biletów lotniczych oraz rezerwowanie miejsc noclegowych, tworzenie treści w mediach społecznościowych. Oczekujemy : bardzo dobrej...
Komentarze