- 15 paź 25 /
- BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy blisko 120 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Asystent / Asystentka ds. Kadr
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje obowiązki:
- Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia) oraz rozliczenia związane z umowami cywilnoprawnymi
- Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny)
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu HR i innych działów
- Kontakt z pracownikami w bieżących sprawach kadrowych
- Współpraca z ZUS, US, PFRON i innymi instytucjami
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo pracy)
- Pierwsze doświadczenie w pracy w dziale kadr/płac
- Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Dobra organizacja pracy i dokładność w realizacji zadań
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, szczególnie Excel)
- Znajomość programów kadrowo-płacowych będzie dodatkowym atutem
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie
- wsparcie doświadczonego zespołu
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
- dofinansowanie karty sportowej Multisport
- dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum
- pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
- liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
- program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszyc tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
- jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
- program rekomendacji pracowników
- spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Podobne ogłoszenia:
Office Assistant
15 paź 2025
BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Warszawa
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących Zarządzanie firmową skrzynką mailową (Office) Organizacja i rozliczanie delegacji służbowych Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i...
Starszy asystent do spraw współpracy w zakresie obsługi interakcji z klientami krajowej administracji skarbowej z wykorzystaniem multikanałowego centrum komunikacji emcek w dziale centralnego zarządza
14 paź 2025
Krajowa Informacja Skarbowa
Leszno
Osoba na tym stanowisku:- Obsługuje skrzynkę mailową służącą do bieżącej realizacji zadań infolinii Krajowej Administracji Skarbowej (wysyłka maili, podmiana adresu. korespondencja z naczelnikami wydziałów obsługi klienta, koordynatorami infolinii,...
Pomoc administracyjna (staż)
14 paź 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Zabrze
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Komentarze