- 07 paź 25 /
- INBEAR Sp. z o.o.
IN-BEAR sp. z o.o. to renomowany dystrybutor łożysk ślizgowych, który w swojej ofercie zgromadził materiały łożyskowe o wszechstronnym zastosowaniu w bardzo wielu gałęziach przemysłu. W ciągłej sprzedaży mamy kilkadziesiąt typów łożysk ślizgowych – od tulei bimetalicznych, poprzez tuleje ze spieków żelaza czy tuleje brązowe, po łożyska z wielu odmian tworzyw sztucznych. Jesteśmy również autoryzowanym dystrybutorem światowego lidera w produkcji łożysk ślizgowych – firmy GGB, która znana jest z innowacyjności.
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz ewidencjonowanie dokumentów
- Przygotowanie dokumentów, prezentacji i raportów
- Koordynacja i monitorowanie działalności biura
- Kontrola dokumentacji handlowej i administracyjnej
- Realizacja zamówień i koordynacja dostaw
- Współpraca z zespołem handlowym i obsługą klienta
- Utrzymywanie porządku i organizacja pracy w biurze
- Nadzór nad terminami i harmonogramami
- Współtworzenie polityki firmy i wdrażanie jej na poziomie biurowym
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Umiejętności organizacyjne i zarządzanie czasem
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych i oprogramowania komputerowego (w tym pakietu Microsoft Office w stopniu dobrym i bardzo dobrym)
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Zdolność do pracy w zespole i współpracy z ludźmi
- Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
- Kreatywność, samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji w ramach powierzonych zadań
- Proaktywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów
- Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym pozwalającym prowadzić korespondencję i rozmowy handlowe (B2)
- Umiejętność obsługi klientów i budowania relacji biznesowych
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy
- Pozytywne podejście i zaangażowanie w pracę
- Znajomość pakietu ERP Comarch Optima Handel
- Znajomość zagadnień mechaniki
- Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
- Praca od poniedziałku do piątku
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Brak dress code’u
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)
27 paź 2025
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
Wrocław
Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów...
Asystent / Asystentka Biura
27 paź 2025
LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Szturmowa 2
Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; Obsługa gości zewnętrznych; Rezerwacje podróży służbowych; Koordynacja...
Praktyki w dziale certyfikacji i dokumentacji leśnej
24 paź 2025
Silva Sp. z o.o.
Szczecinek
Zadania: Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji dotyczącej systemów certyfikacji leśnej. Weryfikacja poprawności i zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami firmy. Utrzymywanie kontaktu z zagranicznymi dostawcami surowców. Pomoc w bieżących...

Komentarze