• 11 mar 25
  • /
  • LUX MED Sp. z o.o.
Asystent / Asystentka ds. Aplikacji PSZ
Lokalizacja: Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania:
  • Kontakt telefoniczny oraz mailowy z placówkami Poddostawczymi i Podwykonawczymi;
  • Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi systemu do rejestracji Pacjentów;
  • Pomoc techniczna w zakresie obsługi systemu operacyjnego;
  • Weryfikacja i konfiguracja uprawnień w systemie operacyjnym;
  • Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego;
  • Prowadzenie rejestrów i baz danych.
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie średnie/ preferowane wyższe;
  • Znajomość pakietu Office;
  • Obsługa urządzeń biurowych;
  • Język angielski jako dodatkowy atut;
  • Komunikatywność, kreatywność, dobra organizacja pracy.


Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń

Podobne ogłoszenia:

Asystent sędziego

  • 12 mar 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

  • Elbląg

Prezes Sądu Rejonowego w Elblągu ogłasza konkurs na 8 wolnych stanowisk asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym w Elblągu w wymiarze pełnego etatuNabór do 28.03.2025 r.Więcej informacji na temat naboru oraz dokumenty do pobrania dostępne są na stronie...

Asystent do spraw dotacji grantowych oze

  • 12 mar 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

  • Piekary Śląskie

Administracyjno-biurowa, opracowanie dokumentacji technicznej, obsługa klienta w zakresie realizaji programów grantowcyh OZE, inwentaryzacja budynków pod świadectwa energetyczne. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: PRAWO...

Asystent do spraw księgowości

  • 12 mar 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

  • Będzin

szkolenie BHP,ppoż,szkolenie stanowiskowe,gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem chronologii i rodzaju,kontrolowanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i wyjaśnianie błędów,wprowadzanie dokumentacji do systemu,księgowanie...