- 30 kwi 25 /
- ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!
- Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
- Współpraca z kolegami z różnych działów
- Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
- Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
- Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
- Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
- Wykształcenie ekonomiczne
- Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
- Różnorodne zadania
- Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
- Dobra znajomość j. niemieckiego
- Mile widziane zainteresowanie techniczne
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- Eventy & duch zespołowy
- Onboarding & stały rozwój
- Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
- Firma rodzinna & szybkie decyzje
- Premie uznaniowe
- Zdrowie w miejscu pracy
- Ekspansja
- Program poleceń pracowniczych
Podobne ogłoszenia:
Asystent kas samoobsługowych
30 kwi 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Lębork
Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komunikatywność...
Młodszy asystent - zapobiegawczy nadzór sanitarny
30 kwi 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Słupsk
Rozpatrywanie wniosków dotyczących opiniowania dokumentów wymagających przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Uzgadnianie lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz warunków zabudowy i zagospodarowania terenu pod względem wymagań...
Asystent biura (praca dla pomorzan)
30 kwi 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Gdynia
dbanie o atmosferę, wizerunek firmy; prowadzenie korespondencji; rejestr umów, obiegu dokumentów i nadzór nad nimi; wsparcie administracyjne biura i pracowników- wszystkie sfery jego funkcjonowania; zaopatrzenie biura w artykuły biurowe,czystości, spożywcze,...
Komentarze