- 09 lut 25 /
- Primost Południe Sp. z o.o.
P R I M O S T POŁUDNIE Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie (ul. Odkrywkowa 91, 42-504 Będzin), prężnie rozwijająca się w branży drogowo-mostowej spółka zatrudni:
- Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych.
- Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców.
- Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów.
- Zarządzanie dokumentacją: kontrola przepływu, poufność oraz przygotowanie i prowadzenie korespondencji.
- Organizacja spotkań oraz przygotowywanie raportów i prezentacji.
- Prowadzenie działań promocyjnych firmy, w tym obsługa profilów w mediach społecznościowych.
- Dbanie o zapasy materiałów biurowych i sprawne funkcjonowanie biura.
- Wyższe wykształcenie, preferowane w administracji lub zarządzaniu.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność priorytetyzacji zadań.
- Zdolności analityczne, kreatywność i samodzielność.
- Dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi mediów społecznościowych.
- Wysokie umiejętności interpersonalne i zdolność pracy pod presją czasu.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość branży budowlanej i przepisów prawnych związanych z budownictwem.
- Znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego.
- Doświadczenie w pracy z oprogramowaniami CRM i ERP.
- Umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie.
- Możliwość uczestnictwa w interesujących projektach.
- Szkolenia i rozwój zawodowy.
- Dofinansowanie do kursów i szkoleń.
Podobne ogłoszenia:
Asystent ds. Administracji w Dziale Sprzedaży i Dystrybucji
22 lut 2025
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
Przygotowywanie raportów z akcji promocyjnych oraz tworzenie na ich podstawie komunikacji wewnętrznej. Tworzenie i ujednolicanie prezentacji biznesowych w programie PowerPoint. Wsparcie działań marketingowych i trade marketingowych. Kompletowanie i...
Asystentka biurowa / Asystent biurowy
21 lut 2025
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
Zarządzanie terminarzem spotkań Zarządu, dbałość o sprawną organizację czasu pracy kluczowych osób w firmie. Organizacja spotkań biznesowych zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych – przyczynisz się do kreowania pozytywnego wizerunku firmy. Efektywne...
Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej
20 lut 2025
LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Szturmowa 2
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie...
Komentarze