• 03 paź 25
  • /
  • INBEAR Sp. z o.o.
Firma FPM IN-BEAR to renomowany dystrybutor łożysk ślizgowych, który w swojej ofercie zgromadził materiały łożyskowe o wszechstronnym zastosowaniu w bardzo wielu gałęziach przemysłu. W ciągłej sprzedaży mamy kilkadziesiąt typów łożysk ślizgowych – od tulei bimetalicznych, poprzez tuleje ze spieków żelaza czy tuleje brązowe, po łożyska z wielu odmian tworzyw sztucznych. Jesteśmy również autoryzowanym dystrybutorem światowego lidera w produkcji łożysk ślizgowych – firmy GGB, która znana jest z innowacyjności.
Asystent / Asystentka ds. administracji
Miejsce pracy: Gdynia
Twoje zadania:
  • Obsługa korespondencji, ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów.
  • Koordynacja pracy biura oraz przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentów.
  • Kontrola dokumentacji handlowej, realizacja zamówień i nadzór nad dostawami.
  • Wsparcie zespołu handlowego i obsługa klienta.
  • Dbanie o porządek w biurze i nadzór nad terminami.
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i pracy w zespole.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych.
  • Samodzielność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (poziom komunikatywny).
  • Znajomość systemu ERP Comarch Optima Handel będzie atutem.
  • Mile widziana znajomość zagadnień mechaniki.
Co oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym.
  • Pracę od poniedziałku do piątku.
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów.
  • Brak dress code’u.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Office Assistant

  • 29 paź 2025

  • BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

  • Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących Zarządzanie firmową skrzynką mailową (Office) Organizacja i rozliczanie delegacji służbowych Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i...

Asystent / Asystentka ds. Kadr

  • 29 paź 2025

  • BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

  • Warszawa

Twoje obowiązki: wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia) oraz rozliczenia związane z umowami cywilnoprawnymi ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny) wprowadzanie i...

Asystent / Asystentka ds. Projektu Unijnego

  • 29 paź 2025

  • ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.

  • Zielona Góra

Opis stanowiska: Ocena formalna i merytoryczna dokumentów aplikacyjnych składanych przez uczestników projektu Przygotowywanie ostatecznych list osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz list rezerwowych Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do...