• 06 sie 25
  • /
  • Bico Group Sp. z o.o.
Asystent / Asystentka ds administracji
Miejsce pracy: Krasnystaw
Nr ref.: PADm/KRAS/VIII/2025
Opis stanowiska
  • Kompleksowe prowadzenie biura Inżyniera Kontraktu,
  • Obsługa dokumentacji kontraktowej,
  • Przygotowywanie dokumentów, raportów i zestawień,
  • Sporządzanie pism do organów administracji publicznej,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów,
  • Archiwizacja dokumentacji, skanowanie,
  • Obsługa interesantów, informowanie i kierowanie do właściwych osób,
  • Koordynacja spraw administracyjnych biura budowy,
  • Organizacja spotkań, rad budowy,
  • Utrzymanie biura i zaplecza technicznego,
  • Aktualizacja treści na stronie internetowej.
Wymagania
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Mile widziane doświadczenie w środowisku budowlanym,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Biegła znajomość MS Office i narzędzi internetowych (Zoom, Dropbox, Teams),
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy,
  • Sumienność, pozytywne nastawienie do nauki,
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz.
Oferujemy
  • Pracę w przyjaznym zespole profesjonalistów,
  • Stałą pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Pracę przy innowacyjnych projektach,
  • Pełny etat na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Pracownik administracyjno-biurowy – obsługa sprzedaży prenumeraty

  • 28 lip 2025

  • WYDAWNICTWO TE-JOT TERESA JASKIERNY-KOWALKOWSKA Sp. K.

  • Warszawa, Mokotów, w pobliżu stacji metra Wierzbno

Zakres obowiązków: Organizacja codziennej pracy biura i bieżąca obsługa korespondencji. Wsparcie procesu sprzedaży prenumeraty czasopism – zarówno w wersji drukowanej, jak i online. Utrzymywanie kontaktu z klientami – informowanie, rozwiązywanie...

Asystent Agenta celnego

  • 20 lip 2025

  • Agencja Celna EXPO SAD

  • Świnoujście

Opis stanowiska: Praca biurowa, przygotowywanie dokumentacji celnej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące. Wymagania inne: Wykształcenie: min. średnie. Znajomość języka obcego: język angielski. Praca w godzinach: 8:00 -16:00....

Office Manager / Asystentka biura

  • 18 lip 2025

  • Fugo Group Sp. z o.o.

  • Warszawa, ul. Modularna 11a

Opis stanowiska: Prowadzenie podstawowej dokumentacji biurowej (umowy, faktury, WZ) Korespondencja mailowa z klientami i dostawcami (w języku polskim i angielskim) Wsparcie codziennej pracy biura: organizacja spotkań, zamówienia materiałów biurowych, kontrola...