- 06 kwi 25 /
- Klient portalu Praca.pl
Ogłoszenie numer: 9655636, z dnia 2025-04-06
Klient portalu Praca.pl
Asystent / Asystentka ds. administracji
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: korespondencja, organizacja terminów i biura, przygotowywanie ofert oraz zarządzanie zamówieniami.
- Współpraca z różnymi działami firmy i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami.
- Organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach.
- Aktualizowanie i tworzenie raportów.
- Wsparcie w prowadzeniu projektów według potrzeb.
Wymagania
- Wykształcenie ekonomiczne.
- Doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjnych mile widziane.
- Umiejętności organizacyjne, odpowiedzialność, dokładność.
- Dobra znajomość języka niemieckiego.
- Biegłość w obsłudze MS Office, szczególnie Excel.
- Zainteresowanie technologią będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o strukturze rodzinnej.
- Innowacyjne, inspirujące miejsce pracy.
- Różnorodne eventy firmowe i silny duch zespołu.
- Możliwości rozwoju i szkoleń (onboarding i stałą edukację).
- Premie uznaniowe i programy zdrowotne dla pracowników.
- Program poleceń pracowniczych oraz możliwość szybkiego wpływu na decyzje w firmie.
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka z językiem niemieckim (k/m)
04 kwi 2025
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
Głogów, „Galeria Glogowia“
Zakres obowiązków Kontakty z najemcami, klientami, technikami oraz zewnętrznymi firmami współpracującymi z centrum. Zarządzanie umowami oraz wykonanie zadań administracyjnych, takich jak przygotowanie raportów i weryfikacja faktur. Współpraca z innymi...
Asystentka biurowa / Asystent biurowy
29 mar 2025
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
Zarządzanie terminarzem spotkań Zarządu, dbałość o sprawną organizację czasu pracy kluczowych osób w firmie. Organizacja spotkań biznesowych zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych – przyczynisz się do kreowania pozytywnego wizerunku firmy. Efektywne...
Pracownik biurowy
17 mar 2025
Vp Invest Development SPK
Warszawa
załatwianie spraw urzędowych współpraca z dostawcami zewnętrznymi współpraca z księgowością przygotowywanie dokumentów sprzedażowych, kosztowych odpowiedzialność za kompletowanie i przechowywanie dokumentacji przygotowywanie dokumentów na zlecenie...
Komentarze