• 02 lut 25
  • /
  • Klient portalu Praca.pl

Ogłoszenie numer: 9447589, z dnia 2025-02-02

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka ds. administracji

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: korespondencja, organizacja terminów i biura, przygotowywanie ofert oraz zarządzanie zamówieniami.
  • Współpraca z różnymi działami firmy i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami.
  • Organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach.
  • Aktualizowanie i tworzenie raportów.
  • Wsparcie w prowadzeniu projektów według potrzeb.

Wymagania

  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjnych mile widziane.
  • Umiejętności organizacyjne, odpowiedzialność, dokładność.
  • Dobra znajomość języka niemieckiego.
  • Biegłość w obsłudze MS Office, szczególnie Excel.
  • Zainteresowanie technologią będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o strukturze rodzinnej.
  • Innowacyjne, inspirujące miejsce pracy.
  • Różnorodne eventy firmowe i silny duch zespołu.
  • Możliwości rozwoju i szkoleń (onboarding i stałą edukację).
  • Premie uznaniowe i programy zdrowotne dla pracowników.
  • Program poleceń pracowniczych oraz możliwość szybkiego wpływu na decyzje w firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent ds. Administracji w Dziale Sprzedaży i Dystrybucji

  • 22 lut 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Warszawa

Przygotowywanie raportów z akcji promocyjnych oraz tworzenie na ich podstawie komunikacji wewnętrznej. Tworzenie i ujednolicanie prezentacji biznesowych w programie PowerPoint. Wsparcie działań marketingowych i trade marketingowych. Kompletowanie i...

Asystentka biurowa / Asystent biurowy

  • 21 lut 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Warszawa

Zarządzanie terminarzem spotkań Zarządu, dbałość o sprawną organizację czasu pracy kluczowych osób w firmie. Organizacja spotkań biznesowych zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych – przyczynisz się do kreowania pozytywnego wizerunku firmy. Efektywne...

Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

  • 20 lut 2025

  • LUX MED Sp. z o.o.

  • Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie...