• 28 gru 25
  • /
  • Klient portalu Praca.pl

Ogłoszenie numer: 10537517, z dnia 2025-12-28

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka ds. Administracji Płacowej i Raportowania

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Analiza i weryfikacja naliczanych wynagrodzeń pod kątem zgodności z założonymi budżetami.
  • Przygotowywanie precyzyjnych raportów i zestawień dotyczących stanu zatrudnienia i wysokości wynagrodzeń.
  • Terminowe i dokładne wprowadzanie danych do systemu informatycznego.

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie lub status studenta/studentki studiów niestacjonarnych (preferowane kierunki związane z finansami/administracją).
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu MS Excel.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
  • Otwartość na nowe wyzwania i autentyczna chęć poszerzania wiedzy.
  • Mile widziana znajomość podstawowych przepisów z zakresu kadr i płac.

Oferujemy

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
  • Możliwość dużej samodzielności i samorealizacji zawodowej.
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie w zespole.
  • Współpracę w dłuższej perspektywie czasowej.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Możliwość podjęcia pracy od zaraz.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent do spraw księgowości

  • 27 gru 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

  • Ostrołęka

- Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym,- wprowadzanie do systemu finansowo- księgowego dokumentów,- kompletowanie dowodów księgowych,- wypełnianie formularzy podatków na podstawie...

Asystent/asystentka ds. finansowo - księgowych

  • 27 gru 2025

  • Kotłorem spółka z o.o.

  • Lubin

- bieżąca kontrola dokumentów księgowych - sprawdzanie ich pod kątem poprawności formalnej, merytorycznej, rachunkowej i podatkowej- zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów: przekazywanie do akceptacji, do płatności oraz weryfikacja białej listy,-...

Asystent do spraw księgowości (k/m)

  • 26 gru 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej

  • Szczucin

Nadzór nad obiegiem dokumentów, tworzenie i wdrażanie procedur administracyjnych, przygotowywanie dokumentacji kontrolnej dla podatników Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie...