• 10 sty 25
  • /
  • Job Impulse Polska Sp. z o.o.

Job Impulse Polska (APT 3000) to jedna z wiodących agencji zatrudnienia. Od 18 lat dbamy o komfort i zadowolenie naszych pracowników, zapewniając im stabilną pracę u solidnych pracodawców. Co roku dzięki nam zatrudnienie znajduje 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością w ramach programu TAKpełnosprawni. Poleca nas 99% pracowników, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców 2021. Dołącz do grona zadowolonych pracowników i pozwól nam o siebie zadbać!

Obecnie dla naszego Klienta, oferującej kompleksowe usługi inżynieryjne, serwisowe oraz logistyczne dla rynku komunikacyjnego

Asystent / Asystentka biura
Miejsce pracy: Sękocin Stary
Nr ref.: AB/Warszawa/012025/AP
Opis stanowiska:
  • Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów
  • Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń
  • Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych
  • Obsługa systemów wewnętrznych
  • Wsparcie działu obsługi Klienta: bezpośrednia obsługa Klientów w punkcie obsługi Klienta serwisu urządzeń elektronicznych (średnio 3 Klientów dziennie): przyjmowanie i wydawanie urządzeń po naprawie
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej mile widziane
  • Umiejętność obsługi programów MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. A2/B1)
  • Komunikatywność oraz umiejętność współpracy z innymi
  • Odpowiedzialność, sumienność i rzetelność
Oferujemy:
  • Komfort pracy - pracę w nowoczesnym centrum serwisowym w Sękocinie Starym pod Warszawą
  • Rozwój - możliwość budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy (prowadzimy liczne rekrutacje wewnętrzne)
  • Stabilność - umowę o pracę, pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, dodatek do wypoczynku, karta Lunchpass) oraz liczne aktywności dla pracowników: drużyny sportowe, program promujący zdrowy styl życia, bilety na eventy itp.
  • Dobra atmosfera - wsparcie zgranego i życzliwego zespołu!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Pracownik ds. jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej i obsługi sekretariatu​

  • 10 sty 2025

  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami...

Administrative Assistant in Operational Planning Division

  • 08 sty 2025

  • Staff Partners

  • Warszawa, Śródmieście

Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing...

Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

  • 07 sty 2025

  • LUX MED Sp. z o.o.

  • Warszawa

Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie...