- 10 sty 25 /
- Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Job Impulse Polska (APT 3000) to jedna z wiodących agencji zatrudnienia. Od 18 lat dbamy o komfort i zadowolenie naszych pracowników, zapewniając im stabilną pracę u solidnych pracodawców. Co roku dzięki nam zatrudnienie znajduje 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością w ramach programu TAKpełnosprawni. Poleca nas 99% pracowników, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców 2021. Dołącz do grona zadowolonych pracowników i pozwól nam o siebie zadbać!
Obecnie dla naszego Klienta, oferującej kompleksowe usługi inżynieryjne, serwisowe oraz logistyczne dla rynku komunikacyjnego
- Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów
- Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń
- Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych
- Obsługa systemów wewnętrznych
- Wsparcie działu obsługi Klienta: bezpośrednia obsługa Klientów w punkcie obsługi Klienta serwisu urządzeń elektronicznych (średnio 3 Klientów dziennie): przyjmowanie i wydawanie urządzeń po naprawie
- Doświadczenie w pracy administracyjnej mile widziane
- Umiejętność obsługi programów MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. A2/B1)
- Komunikatywność oraz umiejętność współpracy z innymi
- Odpowiedzialność, sumienność i rzetelność
- Komfort pracy - pracę w nowoczesnym centrum serwisowym w Sękocinie Starym pod Warszawą
- Rozwój - możliwość budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy (prowadzimy liczne rekrutacje wewnętrzne)
- Stabilność - umowę o pracę, pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, dodatek do wypoczynku, karta Lunchpass) oraz liczne aktywności dla pracowników: drużyny sportowe, program promujący zdrowy styl życia, bilety na eventy itp.
- Dobra atmosfera - wsparcie zgranego i życzliwego zespołu!
Podobne ogłoszenia:
Pracownik ds. jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej i obsługi sekretariatu
10 sty 2025
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami...
Administrative Assistant in Operational Planning Division
08 sty 2025
Staff Partners
Warszawa, Śródmieście
Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing...
Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej
07 sty 2025
LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie...
Komentarze