- 22 kwi 24 /
- Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o.
to nieustannie rozwijający się port komunikacyjny położony w centralnej części Polski.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko
- bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu,
- osobista i telefoniczna obsługa interesantów, w tym również w języku angielskim,
- obsługa posiedzeń Zarządu, w tym przygotowanie, protokołowanie spotkań oraz archiwizacja dokumentacji,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, jej ewidencjonowanie i nadzór nad obiegiem,
- przygotowywanie pism i dokumentacji, również w języku angielskim,
- elektroniczne i papierowe archiwizowanie dokumentów, ich zabezpieczanie i porządkowanie,
- prowadzenie terminarza spotkań członków Zarządu oraz obsługa i koordynacja spotkań,
- dbałość o prawidłowy obieg informacji, dokumentów oraz właściwą współpracę Biura Zarządu z innymi działami Spółki.
- wykształcenie minimum średnie, studia w toku – mile widziane na kierunku prawo i administracja,
- bardzo dobrą znajomość obsługi Microsoft Office oraz urządzeń biurowych,
- doskonałe umiejętności organizacyjne, umiejętność samodzielnego i efektywnego planowania pracy, ustalania priorytetów,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie FCE / B2,
- umiejętność redagowania oficjalnych pism,
- wysoką kulturę osobistą,
- znajomość podstawowych reguł rządzących etykietą biznesu,
- umiejętność swobodnej komunikacji i pracy pod presją czasu,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub związane z pracą z klientem,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie prawa jazdy kategorii B.
Wybierz swoją nową drogę startową i dołącz do naszego zespołu!
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycie cennego doświadczenia,
- opiekę medyczną z możliwością zakupu pakietów dla rodzin,
- dofinansowanie kart sportowych,
- ciekawą i stabilną pracę w przyjaznej atmosferze.
Podobne ogłoszenia:
Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych
03 maj 2024
FRIZO Sp. z o.o.
Warszawa, Wiertnicza 108
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej...
Asystent / Asystentka Zarządu
03 maj 2024
Medicover Sp. z o.o.
Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego Wspieranie funkcjonowania działu Finansów Koordynowanie obiegu dokumentów Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji...
Asystentka Sekretariatu / Biura Wydziału Logistyki
03 maj 2024
Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Włościańska 52
Miejsce pracy: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., ul. Włościańska 52, Warszawa Wymagania stawiane kandydatom: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe (kierunek: administracja, zarządzanie) bardzo dobra znajomość MS Office, w tym Excel i Power...
Komentarze